Hoppas dessa två goa grabbar ovan får se en riktigt fin match ihop med sina pappor.
Såja. Double whammy. Nu skall jag bara hitta tid att restaurera TSPP, så är samlingen komplett (för stunden). Villhöver ett JJP oxå, men det får vänta.
Forumsträff hos dig framöver?
Stående inbjudan inför Frölunda borta!
Läst senaste 400 inläggen.
“Prata om det du vill tråden” är ju rena kunskapskanalen.
Recept, spel, chili, resor, donationsregister. Var det är bäst att äta!
Skönt att det finns nåt med HV man kan känna sig nöjd med. Ja, läge att ta till storord: Stolt.
Ja det är fan en förbannat bra och kul tråd! Mkt pizza snack dyker alltid upp i jämna mellanrum
Jönköpings bästa kebabpizza? 3…2…1… FIGHT!
Bella Marie </3
Det har dock öppnat en jävla trevlig souvlakirestaurang i deras gamla lokal nu.
Den här tråden har uppdaterat mig. Bästa pizzerian var Romana.
Och ville man ha rejält med kött gick man till Herman och Ilse Pöder. Mäster Gudmund. Ja, sjuttiotal. Nu, säger tråden, de har bästa pizzan i Norrahammar! Och Hovslätt kommer tvåa. O tempora o mores.
Ja ja pizzeria fratteli har bäst pizzor rätt över du kan ta vad som som blir man mkt nöjd. Men Kebabpizza där håller jag nu 95:an i Habo som nr 1
Magnus B, ikväll är vi väl nöjda?
Bara bytt turnering.
Fan vad fränt. Kvalificerade mig till Flipper-SM 95. Trist nog så spelar man knappt detta längre
@LuleHF måste vara den bästa utomstående medlem man kan ha. Om man bara skulle välja en så.
Tack det var snälla ord
Spelat 18 hål golf i dag på en fullt öppen bana i solsken och nästan vindstilla.
I sverige?
Absolut! Här i södern har vi den förmånen