Ja ja, vadå, jag var bara nyfiken. Klart man har. Det kunde ju varit han. Tänkte om cross var ett intresse.
Min bild är min farmor o farfars gamla spark. Tyckte det passade med alla tränare som fått sparken sista åren. Kanske skulle man haft en tråd om profilbilder.
Det visste inte jag heller, hade aldrig hört uttrycket. !
Ah du ser lite sargskadad ut.
Scottglasögonen med facemask på din profilbild är det samlarvärde på idag. Ett liknande finns på eBay och betingar ett pris på 3823:60 kr. Men jag tycker bilden ser ut som tidigt 80-tal.
Jag pratar helst inte om “Olyckan”. Den tillhör det förgångna.
Ah jag förstår. Numera arg-gubbe?
Jag har nog iaf 2 uppsättningar liggande
Var rädd om dom, stiger förmodligen i värde. Är det David Bailey på profilbilden?
Osäker vem det är om jag ska vara ärlig. Bilden kan komma från någon artikel i MXA.
Rätt kul att ”analysera” allas profilbilder här .
Ja är det din ?
Vad är det hunden säger? “Watch the”…?
Jag har läge trott att din profilbild var någon typ av stege till en avsats men nu vet jag bättre.
Watch the football .
Det är en snubbe i England som heter Rick med två engelska bulldoggar som heter Pablo och Diego. Diego tittar gärna på fotboll med Rick, som hejar på Arsenal. Diego ”hejar” på Tottenham, och när Tottenham har förlorat filmar Rick ofta när de kollar på fotboll. Jag vet inte om det är något med hans tonfall, men när motståndarna gör mål och Rick jublar så går Diego till anfall . Jag tycker Diegos underbett ser så roligt ut så jag har det som profilbild. Det är även så jag ser ut när jag följer HV:s matcher de senaste säsongerna…
Haha, kul. @Andersson711 kanske ska vi ha en tråd om profilbilder
Jag tror vi har nog med trådar
vita gula blå podden… hallå!!! slutet på säsongen och ett avsnitt med endast örebro… fyfan
Byråkrat-akademikern i mig vill ha fler och tydligt åtskilda trådar, men jag har förstått att jag brukar vara i minoritet när det gäller sådant.
Borde finnas en tråden om trådar tråden
Nja, tycker det är viktigt att alla trådar följer samma röda tråd. En tråd som berör trådar känns svår att sy ihop på ett bra sätt. Såvida det inte finns ett stort intresse för trådar (sytrådar) på forumet?
Nu kände jag…att jag tappade tråden…helt.