Till er Metal-fantaster. Fick för mig att lyssa på Iowa med slipknot av någon anledning. Vilket unik go bit… 15minuter musikmys.
För att undvika OT.
Precis. Dem skapade FC United of Manchester i ren protest mot ägarfamiljen. Dem bojkottar Old Trafford. Men en del kan inte släppa Manchester United helt så dem åker på bortamatcher. För då får inte Glazer några pengar.
Kort historia. Kan göras längre.
Ska du supa ner @Izon?
Njea, de var vansinniga. Det stred länge för att United inte skulle bli uppköpta. Vilda protester utanför Old Trafford har förekommit genom åren. Innan, efter och även idag. Till och med eran med David Gill och Sir Alex Ferguson gjorde några mindre bra uttalanden i Glazers favör.
Vilken jävla stålmage, jag blir lätt illamående bara av att titta på mängden stout och övriga mörka ölbärs, samt alkoholhalten.
Trevlig helg!
Man Utd är ju PLs HV71. Otroliga likheter de senaste 12-13 åren. Fullständigt misskötta med en stor lojal fanbase som är otroligt stöttande. Ganska okritiska och lojala fans som till slut tröttnat. Tondöva ledningar i klubbarna och otroligt sportsligt misskötta. Dyraste spelartrupper i sina ligor år efter år. Frånsprungna av lokala rivaler, Lakers och Man City, som är välskötta och lite dopade också. Även f d rivaler har sprungit förbi dem, FBK och Liverpool. Svårt att få till lag med bra målvakter är en annan likhet senaste säsongerna.
Skrämmande likheter med den skillnaden att HV är medlemsstyrda. Lika dåliga ägare/styrelse med strutsbeteende och märkliga tränartillsättningar. Glazers suger ut Man Utd maximalt och investerar inget i läckande arena och träningsanläggning men extremt generösa med pengar till det sportsliga.
Spelare som lämnar lyckas nästan alltid mycket bättre i nya klubbar eller har lyckats i tidigare klubbar. Så likheter finns så det räcker och blir över. Finns fler likheter speciellt inom det sportsliga men räcker så här.
En rejäl fylleblecka alltså! Gött! När får jag komma?
Laddstolpen utanför arenan “finns inte”"?? Kul.
Hemma igen vid midnatt. Kul.
Det blev vinst iaf, även om det satt långt inne.
Kanske skulle ölen Hell passa för att beskriva läget.
Kan gissa att de har bra stolar från BE-GE i seket. Var i Vårgårda igår som hade bilstolar med bälte i sitt sek, anspelning på Autoliv.
Det sjuka är att det är det enda fotbollslag jag riktigt hållit på men det var just perioden 2006-08 där. Den tid de drömmer om än idag d sen tappade jag intresset. Känns också som HV, ang storhetstid.
Jag vet hur HV71 kan vinna kvalet.
Bryt med det normala. Tala om för huvudet och kroppen att det nu är Nya Tider. Tradadam!
Som ni med era smaskiga pizzor!
Själv har jag tagit 9 veckor och bara ätit fisk. Varje dag. Lunch och middag. Brutit av med krispig gås 7 gånger. Bott på en ö, enkelt såtillvida.
Vad händer då i kroppen?
Jo. Blir osedvanligt alert. Stresstålig. Vinner i schack igen.
Placebo? Kanske. Men vad spelar det för roll? (Haft med mig snus för 4 veckor, valde att stanna 9, fått ransonera.)
Så ta laget, dess ledning, ismakare, ja hela konkarongen och bosätt dem på Visingsö. Diet på Vätternröding och sill.
Ingen torsk!
“Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr.”
Det där såg riktigt vidrigt ut.
Utan snus i fem veckor, försmäkta vi på denna ö.
Man återanvänder. Tuggar, för att få ut sista lilla. I morgon reser jag tillbaka till Guilin. Där ligger en tia Siberia och väntar i postutlämningen. (Man kan köpa svenskt snus i Kina via nätet. Kostar 20% mer)
haha fy fan du kommer smälla av. Du får nästan skriva här imorgon så vi vet att du lever efter den siberian.
Aldrig lärt mig äta fisk, har försökt men hatar skiten.
Detsamma gäller skaldjur. Inte ens en svensk kräftskiva hanterar jag.
Säger som Dynamit Harry.
-“Aldrig havet”