Prata om det du vill tråden

Vart är det man byter färg på forumet när man är i mobilen? Har vitt som bakgrund (borta-temat) och vill byta till blåa färgen. Har fan gått åt helsike sedan jag bytte. Dax att använda all häxmagi som finns nu

1 gillning

Klicka profilbild → inställningar.
Sen har du en “banner” som du får scrolla höger på så hittar du gränssnitt

Är VBK något att ha nuförtiden? :smiley:

Vetlanda gjorde det mycket bättre i år än på länge. De har varit nere i botten och harvat de senaste fem åren känns det men i år slutade de trea.

Det var som fasen, uppvuxen där men inte kollat bandy på år och dar. Polarna som bor kvar brukar raljera om pyttipanna + ägg + öl till humana priser. Bara det är ju en grej. Får slänga ett öga nästa säsong kanske.

1 gillning

De åkte direkt i kvarten dock, mot hammarby. Lite surt för dem.

1 gillning

Tack! Nu är det blå forum igen! Nu vänder det :mage::broom::man_mage:

1 gillning

Villa är för bra, helvete.
#redfarmers

Tråkig final detta år. Tur man inte var på plats som jag brukar.

1 gillning

Blev det inte en massa mål vad jag hörde? Fan måste dra på lite Bandy nästa år! När drar det igång?

Oktober så börjar serien. Innan dess är det world cup och sånt.

Matchen slutade 7-3 till VLBK tror jag. Tröttnade som sagt.

Lovande start på F1-säsongen. Innehöll det mesta, kommer ta ett bra tag att vänja sig vid Hamilton i rött.

McLaren ser riktigt vassa ut även om man fick lite oflyt för Piastri. Gjorde strax efter avkörningen en av de snyggare omkörningarna på många år. Håller tummarna för att Norris kammar hem det den här säsongen då Ferrari på nytt verkar ha missat att man behöver fart i sina bilar…

Kul att det är igång igen, då kan man ha tankarna på nåt annat än misären HV71.

1 gillning

Jag som inte är F1-frälst: vad är det som gör att man blir förtjust i ett speciellt team? Eller följer du förare?

Tänker slänga in något sportrelaterat, det ska bli kul att se några AIK-matcher nu när fotbollssäsongen drar igång.

Mycket beror nog på vad man gillade när man växte upp. Jag minns ju Senna som den absolut mest talangfulla föraren jag någonsin sett. Gick ju tyvärr bort -94.

Sen kom ju Schumacher med sin storhetstid hos Ferrari. Där och då fastnade jag för den röda bilen sen har de varit så sedan dess.

4 gillningar

Växte upp med F1. Jag och pappa tittade varje söndag. Han gillar Mercedes och jag Ferrari och Michael Schumacher. Det va dem teamen på den tiden. Så den röda bilen gäller oavsett förare.

Och som Timpan säger, Hamilton i rött är en ovana, sätt och letade efter ”hans” Mercedes. Man kanske aldrig vänjer sig vid det.

1 gillning

Ända gången jag haft lite racing-intresse var väl under Kenny Bräcks härjningar. Men det var ju för att han var svensk och det blev lite uppståndelse. Gillade indycar bättre än F1, dessutom.

Fint ja, men vad är grejen med att bandy och fotboll m fl hellre fokuserar på reklam än lagets sköld… där är ju fortsatt hockeyn bäst

Tröjorna?
Där finns det ingen tradition av att skicka upp en stor logga på magen. Jag tror inte den fanns i hockeyn heller, innan NHLs intåg och vilja att göra dollar av allt.

Härlig placering av reklam verkligen… algoritmerna behöver bli lite mer inkännande… inte bara tänka att här en artikel om mat…

2 gillningar