Prata om det du vill tråden

Mitt lags tröja. Avsaknad av reklam enbart pga få sponsorer :wink:

“… om en vecka…” bla bla bla

Hur vet de det? Kan de se in i framtiden? Låter som att de har en för stor tilltro till sina förmågor. LMAO!

Nä men inte stor logga just men namnet… att häva reklamen först är ju för kommersens skull…
Sen har jag mer överseende med mindre sporter och klubbar som behöver pengarna.

Om en vecka?

Läste nog för snabbt

1 gillning

Apropå vänta på framgångar, Newcastle fick fira buckla efter 55 år. Nån fan här? Kul att Isak satte 2-0.

Följt F1 mycket, med en kulmen kring Schumachers och Häkkinens era. Sedan dess har det blivit tråkigare och tråkigare. Bäst bil vinner typ. Det toppat med att det sällan numer ens sker omkörningar och riktiga battles har gjort att mitt intresse svalnat rejält.

Gillar motocross och har följt sidvagnscross mycket också. Tycker det är en grym sport med mycket finess och som kräver ett extremt lagarbete :star_struck:

1 gillning

Min förra chef hade visst tävlat i sidovagnscross och pratade sig varm om det. Låter kul och jag hade gärna kollat på det nån gång. Vart kan man se det??

1 gillning

Sveriges meste mästare i sidovagnsmotocross har byggt mitt hus :wink:

1 gillning

Klart du ska kolla! Tyvärr en sport som helt håller på att utplånas. Stora kostnader och krävs mycket som arrangerande med lite knepigheter kring att dra publik och massa elände, men en fantastisk motorsport att kolla på så rekommenderar varmt att du beskådar. Inte klart än men tror det kommer köras en tävling i Varberg i maj och sedan i augusti på Älvängen och däremellan i Kil, men förhoppningsvis blir det fler tävlingar.

Coolt! Söderqvist och Sylwan är mina stora idoler inom sporten :raised_hands:t2:

1 gillning

Burkslav i sidovagnsmotocross. Där snackar vi gigantiska balls (och nån trasig koppling i de delar av hjärnan som reglerar konsekvenstänk och rädsla).
Ganska fränt att kolla på. Skulle ALDRIG få för mig att utöva sporten.

1 gillning

Kom att tänka på Yutaka Fukafuji som gjorde en match för LA Kings för 15 år sedan typ :rofl: :rofl: :rofl:.

1 gillning

Forsätter här,

Det fungerar i min teori och sätt att se det. Att en sådan person som Sir Alex Ferguson just kunde applicera denna metod vi benämner hårtork. Att med resultat som mandat finns det fog att ryta ifrån när stunden kräver det. Men att som i ABs fall. Inte har något att luta sig emot. Ta fram detta och fortsätta med det. Det är enligt mig fel väg att. Här måste man kunna vara öppensinnad och ödmjukt för uppgiften och gruppen.

Om inte gruppen ändrar beteende så kanske jag får ändra mitt. För att vi ska mötas och närma oss.

2 gillningar

Olycklig placering av Instagrams “mindre” (minimera texten):sweat_smile:

6 gillningar

Ascool vepa, men synd att de misslyckades med att fälla ut den helt. Den vill jag ha på taket.

2 gillningar

Vill man kolla på “riktig” hockey den här helgen istället för det där tramset SHL som en del håller på med kan man ta sig till ishallen i Nässjö imorgon.

Då jäklar smäller det. Då blir det så kallad gubb-hockey för hela slanten.

1 gillning

Lämnar denna här.

Pizza för 95 kr i dagens ekonomi?!

Glad fredag och helg på er!

2 gillningar

Haha, minns när jag var tonåring och pizzan kostade 65 kr. En Big Mac 35.

1 gillning