Prata om det du vill tråden

Vanligtvis så är den enklaste förklaringen den rätta.

I det här fallet är den förklaringen att Modo var det sämre laget.

Att antingen domarna var mutade, eller en SHL konspiration att få ut Modo, eller så spelade Modo-spelare medvetet dåligt för att sedan gå till HV. Ger inte mycket för någon av dessa teorier som fullständigt saknar bevis som styrker att så är fallet.

Att laget som håller sig kvar blir mer begränsade än övriga lag när det kommer till vilka de får värva riskerar att göra det ännu svårare för det laget att ta sig uppåt i tabellen.

2 gillningar

Leeds United :blue_heart::yellow_heart:

1 gillning

Tillbaka där vi hör hemma :blue_heart::yellow_heart:

1 gillning

Så är det! Hoppas på par fina gubbar in men hoppas de kommer satsa lite på den grund som tagit oss upp :flexed_biceps:

2 gillningar

Jaha. Så jag kan inte längre vara provocerad över att blivit blockad av deras officiella konto? Surt.. :clown_face:

3 gillningar

Jag tänkte direkt på dig när jag såg detta :slight_smile:
Du var deras enda följare :wink:

3 gillningar

Sämst.. :joy:

Hade ju varit bra om anledningen var ett ställningstagande mot Elon Musk. Men va fan, Instagram, Facebook och TikTok, ja även LinkedIn är ju också en jäkla dynga. Om vi ska fortsätta på @Diabolics spår om avsky :slight_smile:

1 gillning

Vad gör man för att lyckas med detta :smiley: Nyfiken..

Fy fan Linkedin är fan värst av alla jisses vilket tvärtråkigtställe

jag har börjat att migrera iväg från dessa plattformar.

X - deletat kontot
IG - Har kvar kontot men deletat appen på telefonen, kollar någon gång i månaden från browsern. Postar aldrig där längre. Hatar Fuckerberg nästa lika mycket som Fuck-Elon.
FB - Samma som ovan. Dock behöver jag denna skitplattform pga engagemang i sportförening och de skickar ut info där.
LinkedIn - Använder en del i jobbet för research och jobbsökningar när jag byter jobb. Men gör inga inlägg eller delningar.
Tiktok - HAHAHAHAHHAHAHAHA hatar skiten med emfas och alla som är på den plattformen inklusive mina egna barn. Denna plattform är ett tecken på mänsklighetens undergång och att vi bara är dumma jävla apor.

Bluesky - ja, jo, är där. Dessutom finns forumet där:

3 gillningar

Oklart. Tror jag kallade Sylvegård för en rabiat mupp när han satt och lipade över Liljander.. :joy:

9 gillningar

Gjorde också bytet från X till Bluesky :slightly_smiling_face:

1 gillning

Samma här fast jag har tagit bort mina konton permanent (Facebook, instagram och x) och kör endast bluesky nu. Bluesky är bra men det måste växa mera. Man hittade mycket information och rykten osv via Facebook och Instagram som inte riktigt syns på bluesky ännu vilket är lite synd. Men när man är nyfiken på rykten är jag ändå in här flera gånger om dagen :sweat_smile:

Jag personligen mår mycket bättre av att inte ha dessa plattformar längre men det är en omställning.

2 gillningar

Ja det har spårat fulltständigt, ett ställe där folk ska ha bekräftelse nåt så djävulskt.

Jag hade så gärna raderat allt det där men man är ju lite fast.

1 gillning

Jobbigt när saker man gillar (HV) inte litar på att skicka ut allt själv, eller har en förmåga att göra så. De är ju i käftarna på SHL.

Om ni fick välja valfri spelare från något annat shl lag till Hv vem hade ni valt?

Om jag bortser från att jag är nöjd med våran inkommande målvakt så hade jag sagt Söderström. Annars tror jag Lodin hade varit väldig rolig i HV (utan att tänka på lagbygget i stort).

2 gillningar

Jag är svag för Max Friberg.

5 gillningar