London Dungeon är ganska häftigt.
Kul att FD mora spelaren Daniel Ljungren går in i tredjefemman i Freigbourg - Lusanne
Fribourg utslaget igår då. Flertal svenskar. Blir intressant se var de hamnar. Om någon lämnar. Undrar just om någon sänder SHL i andra länder på samma vis med en AI-mässig engelskspråkig kommentator.
Bannad på livstid!
För evigt Pripps Blå i mitt hjärta❤️ Ölens öl som släckert törsten när den är som störst och tröstar en när man håller på HV..
Nej!
bara för att vädra: kändes redit gött att sitta på olearys och snacka skit om nubben på små pickalurven med en AIK supporter
Någon annan som har detta problemet på HV’s hemsida? gäller även SHL/HA lag och huvudsidor. Problemet finns i både Mozilla och Chrome.
Eller för den delen som vet en smidig lösning…
För mig hjälpte det att stänga av Adblock
Känns som vi rört upp lite känslor uppe i Övik.
(PS: Visste inte vilken tråd denna hörde hemma i men kunde inte låta bli o dela med mig)
Det blev ju muntligt klart typ häromdan? Vad babblar dessa skotermänniskor om
Foliehattarnas riksförbund
Påminner försiktigt om hur tokigt forumet här blev över modo-ryktena om Ang.
Haha, jag har läst runt lite därinne men denna tog priset. Stackars individer i Hv nu
Nämen? Inte höll vi på såhär när HV åkte ut?
Kan ju tycka att det är bra om det kan undvikas, att man tar från klubben som åkte ut när man har mötts i en bäst av sju. Samma med Engsund förra året.
Det borde nästan vara en regel att vinnande laget i play-out inte får värva spelare från förlorande laget. Förstår precis frustrationen som större delen av MoDo’s supportrar vädrar.
Hade Ang gjort omvända resan vid Modo-vinst hade vi inte varit nådiga i kritiken heller. Tänk då en MV..