Prata om det du vill tråden

London Dungeon är ganska häftigt.

1 gillning

Kul att FD mora spelaren Daniel Ljungren går in i tredjefemman i Freigbourg - Lusanne

1 gillning

S art rullar man ur garaget. Givetvis med en fin logga i bakrutan.

12 gillningar

Fribourg utslaget igår då. Flertal svenskar. Blir intressant se var de hamnar. Om någon lämnar. Undrar just om någon sänder SHL i andra länder på samma vis med en AI-mässig engelskspråkig kommentator.

1 gillning

9 gillningar

Bannad på livstid!

4 gillningar

För evigt Pripps Blå i mitt hjärta❤️ Ölens öl som släckert törsten när den är som störst och tröstar en när man håller på HV..

2 gillningar

:scream: Nej!

bara för att vädra: kändes redit gött att sitta på olearys och snacka skit om nubben på små pickalurven med en AIK supporter

4 gillningar

Svåra abstinensbesvär - väntar på min kebab från Prima centrala Jönköping…

6 gillningar

Någon annan som har detta problemet på HV’s hemsida? gäller även SHL/HA lag och huvudsidor. Problemet finns i både Mozilla och Chrome.

Eller för den delen som vet en smidig lösning… :slight_smile:

För mig hjälpte det att stänga av Adblock

Känns som vi rört upp lite känslor uppe i Övik. :sweat_smile:

(PS: Visste inte vilken tråd denna hörde hemma i men kunde inte låta bli o dela med mig)

5 gillningar

Det blev ju muntligt klart typ häromdan? Vad babblar dessa skotermänniskor om :clown_face:

1 gillning

Foliehattarnas riksförbund

2 gillningar

Påminner försiktigt om hur tokigt forumet här blev över modo-ryktena om Ang.

6 gillningar

Haha, jag har läst runt lite därinne men denna tog priset. Stackars individer i Hv nu :sweat_smile:

1 gillning

Nämen? Inte höll vi på såhär när HV åkte ut?

2 gillningar

Kan ju tycka att det är bra om det kan undvikas, att man tar från klubben som åkte ut när man har mötts i en bäst av sju. Samma med Engsund förra året.

1 gillning

Det borde nästan vara en regel att vinnande laget i play-out inte får värva spelare från förlorande laget. Förstår precis frustrationen som större delen av MoDo’s supportrar vädrar.
Hade Ang gjort omvända resan vid Modo-vinst hade vi inte varit nådiga i kritiken heller. Tänk då en MV..