Kul att höra! Bor i Sthlm så gick på de flesta bortamatcherna här under allsvenska säsongerna. Och har följt på TV tidigare. Men nu är det lite svårare att hänga med .
Såg bilder på premiärtifot! Riktigt snyggt! Högre klass än flera av de allsvenska lagen.
Solen lyser (en liten stund till iaf).
Hittade den här köttbiten som jag ska presentera för grillen strax.
Ölen är kall och öppnad.
Mobilen får följa med ut så att man kan kolla på hockey.
iPhone eller Android? För mig en intressant fråga. Idag frågade någon hur man gör en genväg till forumet på mobilen, Diabolics förklarade hur det ska gå till. Själv kör jag med både android och iPhone och har genvägen på androiden, men eftersom Diabolics förklarade proceduren tänkte jag lägga in genvägen på iPhonen också. Fullkomligt omöjligt och då ska ni veta att jag jobbat med styrsystem och hemelektronik i många år. Har ett GPS: program med sjökort, funkar bara optimalt i Iphonen liksom ett Tapo kamera system. Däremot är androiden att föredra p.g.a. att man kan utöka minnet med ett sd kort, dessutom ligger alla genvägar i bokstavsordning på androiden. Jag föredrar nog iPhone men androiden är mer prisvärd, vad tycker ni?
Såg just slutspelet från National Leauge. Davis mot vilka det nu var. Så mycket sämre produktion än SHL. Samma kamera hela tiden när det är live, placerad långt upp i taket. På repriser andra kameror. Även om vi tycker sådär om TV4 så tycks ju sändningen vara relativt bra. Produktionen ger ju en större livekänsla, mer action, mer närhet.
Det värsta av allt, de har de där FRUKTANSVÄRDA top scorer-tröjorna. Undrar om de inspirerade CHL eller tvärtom?
Hade SHL infört den skiten vet jag inte vad jag gjort. Klappor är ju inget i jämförelse.
Det kan vara att jag blandar ihop det med CHL/European Trophy men visst tusan har vi haft en top scorer-hjälm även i SHL/Elitserien någon säsong? Tror någon gång tidigt 10-tal isåfall
Seriös fråga, hur gör ni andra som har kombinerad ugn och micro när ni gör micropopcorn? Går det ens att få till utan snurrtallrik? Vi har iaf inte lyckats.
Haha ja men då får det banne mig vara hållkäften nyhet. Piluten, Lias och Borgman i ett svep, samtidigt som att man skickar Engsund, Tikka å någon mer Avd. Drömvärld. Jag vill att vi markerar.