Prata om det du vill tråden

Vad tyst det var på forumet idag då, nästan man börjar sakna Nubben!

Nej nej nej, inte cigg! :wink:

Kommit över biljetter till Imagine dragons i kväll. Sevärda?

Mycket! Dock 10 år sedan jag såg dem, men då var de bra som satan.

1 gillning

Oja, mycket sevärda!

1 gillning

Jag får väl hitta på något ämne som någon om den vill kan spinna vidare på. Vad sägs om att prata om rosa elefanter (bara för att ha något att prata om, så kanske vi får lite fart på forumet)? Visst är ämnet totalt nonsens men ett ämne inte desto mindre.

här någonstans drar jag som ägare gränsen…

OK, fair enough. Wildzide skrev att det var dött på forumet så jag tänkte att man kan hitta på något att prata om men visst det e lugnt.

Enbart på semestern, för att känna sig lite yngre😁 annars så går det fetbort

Idag blev det en tysk liten lunchsvalkare

4 gillningar

Vi kan väl räkna upp alla permutationer av line-ups som går att skapa av det lag som börjar träna ihop sig snart. Sådär som vi brukar göra i lagbyggestråden. Om alternativet är att vi ska prata om rosa elefanter föreslår jag att istället prata med någon degenerativ AI och komma tillbaka hit när hockeyn närmar sig. Då är det som vanligt fem HV-spelare är fler än 4 Silverköpingslejon och därmed powerplaymål som gäller.

Jag tycker det verkar vara en ganska tråkig idé att prata med en AI, föredrar att göra något annat. Om hockeyn så börjar den 13/9, mot Örebro. Det bra med hösten är att det är hockey, de dåliga sakerna… är i alla fall fem gånger fler.

Lugnet före stormen. Passa på att njut nu innan allt drar igång och kroppen och ens vardag åter fylls av ångest och förtvivlan. Det är ju ofta den här tiden på året som stämningen här på forumet är som bäst. Möjligen efter ispremiären efter att man tycker sig se tre nya Connor McDavid på isen. Därefter börjar raset så njut av lugnet så länge det varar :blush:

7 gillningar

Svenska landslaget har kiket på för många HV-matcher uppenbarligen :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Svenska landslag överlag måste ju vara det landslag som har sämst psyke. Klassiskt Sverige att falla ihop som ett korthus så fort det blir lite press/det faktiskt börjar gälla något. Återstår att se om man kan vända på det nu i förlängningen men jag är tvek, 200 kr på England.

1 gillning

Jag sa härhemma att när man blir övermodig då blir det förlust. Övermod och plastpsyke och alltid sämst när det gäller…

1 gillning

Hur fan lyckas man sumpa 2 matchbollar… herrejösses

Två?
Fick det till tre.

Jaa du har rätt huvudet är lite hett just nu :sweat_smile:

Lite hybris och övermod och skicka fram målvakten…

1 gillning

På min befintliga plats rullar Gyllene Tiders Juni, juli, augusti - hockeyabstinensens paradlåt.

“Juni, Juli, Augusti”

Jag sitter här en stund
Och blundar men jag ser ändå
Jag räknar varje sjunde våg
Och jag svävar i en guld trädgård
Jag har suttit här ett tag
Sommarnatt blev sommardag
Jag ville aktivera min tro
Jag ville höra klackens tjo

För hela året har jag fruktat så
Juni, juli, augusti
För hallarna är så varma då
Juni, juli, augusti

Vilken månad tycker ni är värst av de tre?