Finns vettigt folk även i Blåvitt tydligen
Bra klubbar lyssnar på bra låtar
'Jobbar’?
Önskar att det var jag som tipsade Blåvitts spelare men jag kan inte ta åt mig äran skönt att slippa nerflyttningsstrid iår dock.
Befinner mig nu i Mostar. Fin stad men vansinnigt mycket turister. Ölbärsen är billig, vädret är extremvarmt, maten god och folket trevligt.
Hur kommer det sig att man hamnar just där mitt i sommaren?
Vi har pratat om Bosnien ett tag. När det var 13 grader, regn och blåst i juni i Jönköping så bokade vi 10 dagar när det linjerade med semestern.
En kall sarajevsko tillsammans med en cevapi med mycket lök, ajvar och kajmak är livet på en pinne:clinking_beer_mugs:
Ozzy Osbourne är död.
En av de stora.. känner bara kärlek till den gubben.
Sov gott ozzy, troligen på min topp 3 över vilka sångare jag lyssnat mest på i mina dagar.
Jag bor i en liten håla utanför Nässjö.
På den lokala pizzerian/puben kunde man fram tills nyligen köpa en 50cl öl för 50 spänn.
Jag köpte en öl medans jag väntade på pizzan i helgen, då hade man höjt till 65kr.
Ändå rätt ok för att vara Sverige tycker jag.
Det är ändå bättre än barerna i HG där du måste sälja din njure eller din stjärt för en ölbärs.
Är på semester bland dom norska fjällen och träffade på några Hvsupportrar som såg min tatuering. Var kul att stå och tjata lite hockey med fin omgivning.
Nej det är inte farligt alls! Bra pizza? @Dovahkiin har legat på latsidan med sina recensioner, dags att åka till @Goddamn och recensera?!
Ja, jag tycker faktiskt att pizzorna är jäkligt bra där. Är man ensam på markanden så finns väl risken att man slutar bry sig men pizzorna är top notch
Sälja sin njure eller sin stjärt? Jäklar, då har jag blivit blåst i barerna i HG…