Nej det är ju inte OK! Det är mellanstor/småstads priser. i Stockholm hittar man öl för 30 spänn. Jag tycker aboslut att man ska få tag i en starköl på alla hak för 40-50spänn, men då är det ändå dyrt!
Betalar fan hellre 50 spänn för en öl i Jönköping än 30 i Stockholm
Hellre en god som kostar runt 100kr än två blaskiga falcon för 50kr/styck
det ena utesluter inte det andra! omnipollo är ett av favorit haken i Stockholm och där blir det inga 30 spänn för 3n öl kan jag lova!
In The Doorway av Misfits, gillar den låten
Omnipolloskatten är på riktigt
Jo jag vet Efter min operation så tappade jag lite pizza sug. Funderar på behålla kontot men testa lite allt möjligt i stället typ burgare, sushi mm med. Har ju varit kock i 25 år och har bra koll på mkt
Det borde du inte ha outat Förbered dig på DM:s om allt från en perfekt smash burger till hur jag får till carbonaran utan grädde
Detta är bara en förvarning
Bring it! Jag utbildar även kockar med så det är lungt
You train… cocks?
God damn it. Var finns ikonen för pappahumor?
Vad fan var det för operation som får en att sluta tagga på pizza? Lex Maria anmäl för i helvete…
Testade den här hamburger kedjan nu i sommar, jag blev helnöjd, hustrun påstod att det var den bästa hamburgaren hon ätit någonsin.
Det syns ju inte på bilden, den heter Mister York.
De är riktigt bra. Har dock märkt en aning mer slarv och varierad kvalité sen de började expandera sin verksamhet senaste åren. Men fortfarande riktigt bra
Kan du komma förbi Falkenberg om ca 20 min. Vi ska grilla cote de boeuf utan stektermometer…
French chef. Rumstempererad, hög värme, max 1,5 cm skiva, 30 sekunder varje sida. Nånstans mellan bleu och rare.
Här i norr brukar vi mer uppskatta ungefär 2 minuter på varje sida och få den medium rare.
Termometer överflödig.
Du har helt rätt, förra veckan var det två tjejer som levererade. I dag var det två unga grabbar, tjejerna var duktigare.
Mister York har riktigt bra hamburgare, det kan jag hålla med om.
Tidigare i år så var jag på jobb i Kode och bodde på hotell nere i Göteborg.
Det blev en del stopp i Kungälv för att käka då. Det finns en food-truck (knappast en truck längre, den kan man inte köra iväg med) som kör smashburgare. Bland dom bästa jag har käkat. Ställer heter Smash’em.
Rekommenderas varmt.
Körde förbi Rollsbo igår vid 19-tiden och tänkte att det blir perfekt att svänga förbi på hemvägen. Visar sig att de stänger 18.
Men ja, de rekommenderas. Ganska prisvärt också sett till hur mycket man får, har sett att många nöjer sig med en barnmeny.
Så skadar det inte att man kan shoppa loss på Byggmax och Jula när man är där.