Apropå Mister York så käkade vi där i Ljungby för ett par veckor sen.
Det var ju ett lågvattenmärke.
Inte alls i nivå med det jag har käkat innan.
Jag tycker jureskog har godast burgare, men så dyrt dock!
Bästa hamburgaren har jag avnjutit i Västervik. Men det är ingen kedja så lite långt att åka bara för att ligga på topp. Även om vi är 3 i familjen som är helt överens om omdömet.
Dessutom har de ett skämtnamn på en av sina burgare så den går inte att beställa.
Mister York här i Ängelholm är ingen höjdare. Vill ni äta goa burgers så besök Rost i centrala Ängelholm. Där snackar vi kvalité.
Hade ni inte ett svinbra burgarställe för ett par år sedan? Garage, kan det hetat så?
Var i Kungälv ligger det? Långt från resecentrum?
Ingen aning egentligen.
Vi svängde av från motorvägen bara.
Jula ligger strax intill.
Äter inte så mkt pizza längre men käkade i dag på pizzeria cucchini på österängen (alla pizzor 99kr månaden ut) det var ta mig fan riktigt bra! Dom var bra innan med har blivit bättre och lokalen väldigt fin mm.
Åk dit och ät!
Ok, jag använder inte bil i jobbet men tack ändå
Ligger väl i Höganäs?
Visst ja… Men Äsch, same, same
Trist att pizza San Marino i Elverum tagit bort pizzan Hv71.
Får dra dit o fråga vaeför
Eftersom HV71 är från Småland måste jag dela med mig av en kulturskatt från Småland, nämligen bandet Rövsvett. Det här är deras EP Rövsvett i Nacken https://www.youtube.com/watch?v=pHdKxM1bNQQ&list=RDpHdKxM1bNQQ&start_radio=1
Bra röjmusik
Rövsvett är bra! Såg dem live i bowlinghallen (RIP) i Vetlanda för kanske 10 år sedan.
Stämmer, om än att det ligger i Höganäs men det är typ samma sak. Jag har faktiskt bara ätit där en gång och var väl sådär. Holy Smoke BBQ är dock ett ställe jag gärna skulle vilja besöka.
Gillar det bandet, bra att de har en del humor i det hela. Tyvärr har jag aldrig sett de live men någon gång kanske.
Singeln “Den falska kakaoinspektören” har världens bästa omslag, tror jag
Jag vet * fniss och skratt *
Är det bara jag som får en äcklig mental bild på hur bassängerna skulle kunna se ut?
Är det du @Fylke74 som gör detta..
Annars skall vi hänga på så vi blir fler här nere ..