Japp det är jag. Går dock dåligt med insamlingen av attiraljer.
I svedlala då? Vad skall du ha för material?
Vi borde, gemensamt kunna bidra kan jag tycka. Dock är ju logistiken en liten men jobbig detalj. Man är ju lat lixom.
Bor i Svedala, jobbar på en skola i Hököpinge.
Ja logistiken är inte det enklaste.
Vill ju inte att det ska behöva kosta alltför mycket.
Enligt Aftonbladet har Örebros SK spelat 17 matcher i rad utan att vinna. Jag är inget fan av Örebro men det måste vara jobbigt att spela där nu.
jasså! Kan absolut tänka mig att bidra på något vis om det så är till inköp eller liknande (Har inte löst artikeln) men det måste väl gå att styras upp
Allsvenskan i fotboll, tio mål i matchen mellan Brommapojkarna mot Norrköping, så många mål brukar det inte bli så ofta i en hockeymatch ens. IF Brommapojkarna mot IFK Norrköping - Allsvenskan
Synd att det inte var AIK som vann
Wrexham. Mål på straff….
Leeds - Milan träningsmatche i dublin klockan 4 på aftonbladet tv
För att sen tappa det på övertid…Dock skoj att säsongerna är igång. Då kan man värva lite fotboll med tennis innan hockeysäsongen drar igång
Fy fan vilket debacle andra halvlek var. Jag är ju inte mer än en person som dragits med av underhållningen kring klubben, men till och med jag blev förbannad
Nu i eftermiddags var jag och kollade när Husqvarnas lag gjorde sin bästa match för säsongen. Jag träffade gamla fotbollspelare från Huskvarna och alla önskade att J-Södra skulle vinna serien och gå upp i Superettan. Inget gammalt löjligt groll alltså. Nu kör vi en liten quiz , jag träffade en vän till mig på matchen. Det är en gammal hockeyspelare värvad från Värmland till Husqvarna IF, spelade i HV till 1976. Född 1945 kompis med Honken, liten blixtsnabb, spelade i tröja 17. Vem löser gåtan först?
Lennart Hermansson?
Mr bean
Helt rätt, han är still going strong idag. Vi spelar fotboll ihop och han är helt grym.
Nej mr bean är jag😉
Kul att höra! Vem vinner?
Edit. Jag läste padel istf fotboll men om ni är i samma lag förutsätter jag att ni alltid vinner!
Vi gamlingar spelar gåfotboll i Husqvarna FF, Herman, jag, Honken, spelare från gamla HIF och H-södra. Vi möter J-södra ibland som har två lag, faktiskt bra för kropp och själ. Gamla HV stjärnan Anders Vallin har också varit med men har problem med krämpor.
Vem bedömer om man går eller småspringer?
Som gång i OS. En sport som lever på kontroversen, inte tävlandet.