Prata om det du vill tråden

Fan då har jag köpt hus i fel del av stan. Bara att packa ihop igen.

1 gillning

Jag bor också i närheten av dem. Jag och mina kusiner brukar gå på pubquiz på ett ställe, där är Mikael Stanne stamgäst/stamdeltagare.

1 gillning

Den måste man ju prova!

Insåg tidigare idag att jag blivit lurad på en HV-tröja för 300 kr så får väl bli lite mer budgetvänlig mat i framtiden…

Glöm inte bort att berika Karlstad med lite vettig musik!

1 gillning

Viktigaste just nu! HV ska vinna hockeykampen!!

Såhär ser tabellen ut:

1 FBK 113550kr

2 SAIK 91950kr

3 LHF 68088kr

4 BIF 59460kr

5 DIF 49990kr

6 FCH 36490kr

7 LIF 28631kr

8 HV71 25135kr

9 TIK 22608kr

10 ÖHK 21105

11 Rögle 20750kr

12 VLH 16300

13 MIF 11210kr

14 LHC 10150kr (sämst ha ha)

Detta kan vi vinna! Först tar vi Leksand och siktar mot toppen! 3 dagar kvar bara. Kööööööööööör!

Heja HåVe

2 gillningar

Fan dåligt att inte HV trycker ut detta mer i sina egna kanaler!

1 gillning

Låg ute på Instagram-Storyn igår men håller med. Förutom det har jag inte sett något alls.

Kommer med lugnande besked!

2 gillningar

Vi har gått om Leksand!! Nu tar vi Frölunda som 8k upp!!

Vart ser du denna tabellen?

Jag har skrivit den själv utifrån en viss tidpunkt och kollar manuellt vem som har vilket antal insamlat :slight_smile:

1 gillning

Jag har också gjort en egen SHL-tabell där alla matcher som spelades utan HV:s inblandning gav 0p till båda igen. Plötsligt ligger vi först! :heart_eyes:
#sm-guld

Är på utbildning i Götet hela veckan.
Jag bor på hotellet vid Åby-travet och ikväll har min reskamrat försvunnit så jag är utan bil.

Tänkte hitta nåt ätbart, hotellrestaurangen var ingen höjdare. Där åt jag igår.
Ser ett “Franks gatukök” från mitt fönster, är det nåt att ha??
Såg att det fanns en pizzeria i närheten, “Sannegårdens pizzeria”.

Har någon nåt tips??

Mina hoods ju! Du har inte valt Mölndals roligaste område precis.

Franks har väl lite blandat rykte, jag har själv aldrig testat. Sannegårdens Pizzeria tycker jag är överreklamerat, inget speciellt men inte heller kasst.

Om du orkar ta en kortare promenad rekommenderar jag Fun Dining vid Pedagogen Park. Mycket bra varianter på asiatisk streetfood.

1 gillning

Valt och valt. Jag var inte så jätteinblandad i den processen. :sweat_smile:

Fun dining såg intressant ut men dom stänger vid 20 enligt google. Får kanske bli imorgon istället. Får väl kanske bli en pizza då. En ok pizza är ju också ganska gott.

2 gillningar

Annars kan du gå åt andra hållet in till Mölndals centrum. Då är utbudet lite bättre. Exempelvis Centrale som är riktigt bra, Conqrete är också bra. Ölstugan Tullen är också helt ok husmanskost och desto större utbud på öl. Bastard Burgers och John Scotts är också stabila kedjor. Undvik till varje pris Black & White, det är det lokala alkishaket.

1 gillning

Tack för tipsen.

Nu hade jag redan hunnit börja gå åt andra hållet men jag kommer garanterat leta mig bort åt det hållet imorgon med min kollega.

Har redan sett flera restauranger som ser intressanta ut.

Jag återkommer med recensioner.

Stort tack!!

1 gillning

Manfreds brasserie om du gillar schnitzel :smiley:

2 gillningar

Black and White är alltid det givna första stoppet på den årliga fulpubrundan. Ett ställe jag älskar mer än hunden.

3 gillningar

Frankls är pissuselt. Jag är i bandyhallen bredvid, ofta. Käkar hellre is-skrapet bakom hallen än något på Franks.

Jag gillar Tullens husmanskost (ölbärsen), men maten är bra den oxå. Nästan ett måste att testa Tullen faktiskt.

2 gillningar