Prata om det du vill tråden

Myggfritt idag!

Tyvärr snöar det ju inget när det är så kallt :frowning:
Ni verkar ju fått all snö söderut gudförbannat!

1 gillning

Erbjudande gäller hela vintern, fri avhämtning hos mig…

1 gillning

Ha! Älskar verkligen snö! Blev så glad att jag trot eller ej tog en liten promenad.

Inte lika kul att köra. -20 kan du få behålla, dock!

1 gillning

ja minus 20 gillar inte jag heller.. Men så här kallt brukar det inte vara i November!

Minns när min mor skulle flytta tillbaka till Norge. -33 grader var jävligt bistert att bära möbler i. Sen att åka hem i 35 mil i en lastbil som fått ispropp så värmen inte fungerade..

Vintern är allt bra men tar hellre sommar året runt

2 gillningar

Idag fick jag lära mig att min dotter har den coolaste kocken i världen. Daniel Svensson, just nu på turne med The Halo Effect i Japan. Hans dotter har celiaki, som min dotter, därför känner hon att hon har en “egen” kock.

Jag är second hand starstruck. Alla i det bandet bor inom några km från mig, vad det verkar.

6 gillningar

Börjar bli kallt här nu också efter solen gick ner, men 15 grader funkar fint med shorts ändå.

1 gillning

Snuskigt duktig trummis.

3 gillningar

Fräsiga människor! Har sett dem live ett par gånger redan och träffade dem på ett event när de släppte sin nya platta. Signerad vinyl och fräsig bild. Super trevliga hela bunten.

Daniel var tyvärr inte medverkande men honom har man sett otaliga gånger med In flames.

2 gillningar

Jag tror inte jag har postat om det här men det har kommit ut ett nytt avsnitt av Xenomorphing-podden. Det här avsnittet handlar om Predator-badlands av Dan Trachtenberg. Följ länken och ladda ner om ni vill. Om ni har Podbean-appen kan ni ladda ner den där.

Kikade på jeans… och den här färgen var 3 gånger dyrare… men det kan man ju förstå?

2 gillningar

Gillar namnet på norska damlaget i längdskidors namn:

Tjur-olle

1 gillning

Öppnat nytt ställe i Huskvarna gamla la rosa vid esplanaden.

Extremt låga priser. Testade innan kebab med bröd för 49kr och måste säga det var riktigt gott och mkt mkt prisvärt! Kebabtallrik som grabben tog var god med. Helt klart god kebab. Pizzorna inte prövat det var lite mindre men förstår man när de har dessa priser. Mkt bra ställe dra till tex för barnfamiljer mm slipper de kosta som fan eller ungdomar mm.

13 gillningar

Tacka vet jag när det var priskrig mellan pizzeriorna i Malmö på det glada 90-talet.
29kr inkl läsk.

När jag flyttade tillbaka till Jkpg 1999 kostade pizzan 29kr utan läsk dock på bla pizzeria Rhodos.

När jag gick på högstadiet (94-97) i Nässjö kostade de billigaste pizzorna 20kr. Perfekt när skollunchen inte lockade. 2 pers som delade på en pizza för en tia var.

3 gillningar

Tack för tipset Dovahkiin, var riktigt god kebab i bröd men även pizzan smakade riktigt bra.

Käkade där ikväll tack vare dig.

1 gillning

Vad kul! Kebabpizza?

Ungdomshockey Björklöven - MoDo 5-3 (U20)

Nej det blev en Vesuvio.