Prata om det du vill tråden

Hade som tur var inget bredband när WoW släpptes 2004. Spelade lite på en kompis konto och tyckte det var kul, men släppte det där.

Skaffade eget konto runt 2014 då en annan kompis tjatade på att jag skulle börja. Vi skapade varsin ny karaktär och levlade tillsammans upp till lvl 15 eller så. Då får han för sig att han tycker att det är tråkigt med en ny karaktär och ber mig återkomma när jag var level 60(?) så kan vi spela ihop igen. Jag tappade sugen totalt då.

2 gillningar

Världens bästa raid! Saknar att de inte har mer svårt 5manna/10manna content faktiskt. Kommer fortfarande ihåg hur det var att vara typ 13-14 och glida in och få sina första raid epix där. Det är nästan gåshud!

Dagens ungdom… jag ägde Asteroids och Pacman hos “Greken” i Huskvarna på lunchrasterna :smiley:

9 gillningar

Själv var jag en bit över 20 :grin:. Men förstår helt och fullt, magiskt.

3 gillningar

Där har du tyvärr fel. Världens bästa raid är Ulduar. Gåshud och stenhård när Algalon dog första gången.

2 gillningar

Snackade med en polare om Ulduar igår. Fantastisk raid, helt klart en contender till pallplatsen. Satan så tid man lagt ned i detta spelet.

Den har man besökt vid olika tillfällen, käkat frukostbuffé där också minsann. Tom sovit inne på själva området vid några tillfällen :ok_hand:t3::laughing:

1 gillning

Packar sonens väska. Imorgon börjar vi röra på oss från Gävle för säsongens första weekend i Jönköping. Han fyller 6 år i helgen och önskade sig att få gå på hockey och fira den i Jönköping :heart_eyes:

31 gillningar

Fasen så trevligt! Kommer fortfarande ihåg mina resor till Kinnarps med farsan när jag var yngre, guld värt!

2 gillningar

Det är vår tredje resa och det har varit så jävla kul tidigare. Den här gången tvingar vi med hans farmor också. Han har redan övertalat henne att ha på sig HV-matchtröja (Frölundasupporter).

5 gillningar

Blir bil från Dalsland igen på lördag. Har även med mig en norsk. Får hoppas det går bättre än sist man var nere. Fördelen är att man åker utan barn idag och kan dränka sig i baren

1 gillning

Men äntligen nu kommer det frysa på till veckan också förhoppningsvis kommer snön sen :grin: har bara blivit runt 10 cm snö ännu totalt

5 gillningar

Fick grav depression av att se det där. Jävlars vad kallt!

3 gillningar

Jo det är kallt för att vara November :joy:

Men det är bra att det blir tjock is och bra tjäle i marken innan snön lägger, då ligger den kvar längre på våren också blir isarna bättre

1 gillning

Jag irriterar mig på att det är mörkt, på det sättet kan vädret köra upp något. Det får gärna komma snö nu helst, thank you very much.

1 gillning

Exakt

Snön gör så mycket den här årstiden lite vitt på marken i allt mörker

2 gillningar

fuck hela jävkla sveriges klimat. alla dagar, hela året, varje år, livet ut. en pest.

5 gillningar

Nu tycker jag att du är negativ. Den svenska sommaren är ändå årets bästa dag.

11 gillningar

På spåret. Vart är vi på väg gick till Arjeplog. Där ligger Silvervägen och silvermuseet men det torde ligga i silverköping. Mer logiskt.

4 gillningar

Undrar om Yukselis har kollat något på sina underliggande siffror? Ser lika tungt ut denna säsongen som förra..

2 gillningar