Hade som tur var inget bredband när WoW släpptes 2004. Spelade lite på en kompis konto och tyckte det var kul, men släppte det där.
Skaffade eget konto runt 2014 då en annan kompis tjatade på att jag skulle börja. Vi skapade varsin ny karaktär och levlade tillsammans upp till lvl 15 eller så. Då får han för sig att han tycker att det är tråkigt med en ny karaktär och ber mig återkomma när jag var level 60(?) så kan vi spela ihop igen. Jag tappade sugen totalt då.
Världens bästa raid! Saknar att de inte har mer svårt 5manna/10manna content faktiskt. Kommer fortfarande ihåg hur det var att vara typ 13-14 och glida in och få sina första raid epix där. Det är nästan gåshud!
Packar sonens väska. Imorgon börjar vi röra på oss från Gävle för säsongens första weekend i Jönköping. Han fyller 6 år i helgen och önskade sig att få gå på hockey och fira den i Jönköping
Det är vår tredje resa och det har varit så jävla kul tidigare. Den här gången tvingar vi med hans farmor också. Han har redan övertalat henne att ha på sig HV-matchtröja (Frölundasupporter).
Blir bil från Dalsland igen på lördag. Har även med mig en norsk. Får hoppas det går bättre än sist man var nere. Fördelen är att man åker utan barn idag och kan dränka sig i baren