@Hanky Om du är intresserad kan du kika vidare här, kanske även något för @Jompii som har koll på ungdomar
Jag tycker denna är intressant. Som dom pratar om i inslaget. Hur många spelare har spelat TV-pucken men inte blivit något, av olika anledningar? Hur många har inte kommit med för att sedan bli en elitspelare på kanske yttersta nivå?
Jag vill också lyfta den aspekten att TV pycken kan vara grejen, man blir antagen och spelar. Sen kan det komma en dag, där hockey inte är rolig längre. Och då spelar TV-pucken mindre roll.
Dom här punkterna tycker jag är föräldrar och föreningar måste ha med sig. Man behöver se över klimatet. Vad är man vill förmedla, vad är TV-pucken till för?
Samtidigt kan jag bara föreställa mig hur stort det är i den åldern, TV-pucken med den historian, en chans att visa upp sig, dörrar öppnar sig. Likväl som att det kan bli omvänd effekt, det kanske inte alls blir som man tänkt bara för att man är uttagen. Eller man inte ens blir uttagen. En dröm krossas.
J-södra lyckas krångla sig kvar i division 1.. först sumpat man direkt platsen och i sista omgången även kvalplatsen, sämre avslutning på säsongen.. idrotten mår bra i Jönköping
Vad är det för jävla förbannelse som idrotten i JKPG har på sig, inget funkar någonstans och alltid sämst när det gäller oavsett sport ta mig fan. Ursäkta språket men är så jävla trött på att förlora.
Njae, eller alltså, jag fikade. Eller menade du om jag köpte något i presentshopen? Det gjorde jag inte, och det var alltså inte i Kinnarps shop, om det var otydligt(vilket jag tänker att det var)
Någon som lirar wow classic anniversary? Droppa gärna i sådana fall server, faction och även nick, klass, “inriktning” (pve, pvp, casual etc) och annat skoj
Levlar upp en Rogue samt Paladin inför TBC! Spineshatter PvP Alliance. Hvilda/Hvildar. Har även en Gnome Mage på Hardcore lvl 60 som heter Fihlvir. Den spelar jag knappt på och tyvärr går det inte till Tbc.
Den senare nämner jag bara för att skryta. Fun fact, mina Karaktärer börjar med Hv. Men det är trot eller ej bara en slump. Nåväl!
Härligt! Imponerande med HC-karaktär till lvl 60. Har gett på mig HC ett par gånger men fallit runt lvl 30-40 pga ouppmärksamhet och nu sist dc.
Jag spelar själv på Thunderstrike, Alliance. Håller också på att levla upp inför TBC (skiftar mellan ett par karaktärer beroende på vilken som har mest rested xp). Just nu är mest fokus på min warlock som troligen blir min main i TBC (min hunter ligger också bra till). Lirat RetPala som main i retail tidigare så lite sugen på att dra upp en sån också, även om det skiljer mycket i spelstil jämfört med Wotlk, Cata och Mop när jag spelade Pala som mesg
Tidsproblematiken med jobb och HV71 (som ofta tar tre kvällar/vecka under säsong) gör att det blir väldigt casual lirande.
Började spela i slutet av 2008/början av 2009 så har aldrig upplevt TBC. Även om det såklart inte blir samma grej nu som för närmare 20 år sedan så ska det ändå bli riktigt skoj när det väl släpps
Ja! Lite otippat med tanke på att jag kör fullkareta-glascanon! Preraid gearad men ger mig inte in i raids, orkar inte med stöket i Vanilla. Håller den vid liv och hoppas i tystehet på TBC framöver..
Härligt! Låter kul, Warlock är en klass som alltid är rolig att spela, lite av en personlig favorit. Min Rogue blir Moneymaker och Pvp ser det ut som och paladin PvE main tror jag. Har alltid healat i hardcore raid men blir antingen DPS eller Tank, vi får se!
Det är väldigt roligt! Vi var 10 IRL polare som lirade Cata nyligen och löste 13/13hc! TBC är absolut min favorit expansion även om folk nu är fantastiskt duktiga så det blir väl aldrig riktigt samma grej. Som tur är blev jag arbetslös och industrin jag verkar i är i spillror så jag har all tid i världen.. Själv har jag lirat sedan just Vanilla/TBC. Började runt 2005, precis innan tbc släpptes!
Jag blir lycklig varje gång jag äntrar Karazhan, då vaknar mitt wow-hjärta. Jag har spelat alldeles för länge och har haft en lång paus nu, egentligen hoppas jag den bli bestående, men man vet aldrig. TBC är den bästa expansionen, överlägset