Det finns ingen fungerande teknik eller ens fysik, som stödjer detta dravvel.
Kanske inte, men det betyder inte att det är omöjligt att de får något att funka i framtiden. Jag säger inte att man kommer kunna göra det men å andra sidan räknar jag inte bort det heller.
Om de provar att frysa ned Foppa kanske han hittas av aliens i framtiden ,
nedfryst modo-röv kan de använda som julskinka om inte annat ![]()
Nummer 26 på tröjan?
Falk?
Nope, inget nummer.
Dock har jag 26 på andra HV-tröjor. ![]()
Piroš.
Liket annars.
Men om du är hemma… HUR GICK DET MED TVN?!

Liket hade väl 79?
Den som väntar på något gott…
tikka
Ja en Tikka tröja kan ju skrämma vettet ur vem som helst iofs.
Stämmer.
Men Piroš (26), och Liket annars, känns båda nära apans s k slutspelsskägg.
Han verkar ha haft 26 i tidernas begynnelse
jag har för mig att mikrovågsugnen blev uppfunnen för att tina upp nedfrusna hamstrar och att man lyckades med det.
Tror dock att man inte lyckades med större djur.
LOL! Här är lite historia bakom microvågsugnen. Historia tycker jag är intressant
Enligt chat-gpt så har experimentet misförståtts, ja - hjärtat hade slutat slå, men det finns ju folk som ramlat i kalla sjöar och livats upp på liknande sätt - inte just med mikrovågor , men med annan uppvärmning
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: HV71fans.se

