Prata om det du vill tråden

Det finns ingen fungerande teknik eller ens fysik, som stödjer detta dravvel.

2 gillningar

Kanske inte, men det betyder inte att det är omöjligt att de får något att funka i framtiden. Jag säger inte att man kommer kunna göra det men å andra sidan räknar jag inte bort det heller.

Om de provar att frysa ned Foppa kanske han hittas av aliens i framtiden ,

nedfryst modo-röv kan de använda som julskinka om inte annat :slight_smile:

2 gillningar

Bygger på fler relationer…

5 gillningar

Förhoppningsvis sista gången grannens ungar kom förbi och tiggde godis…

17 gillningar

Nummer 26 på tröjan?

Falk?
Nope, inget nummer.
Dock har jag 26 på andra HV-tröjor. :smiley:

Piroš.

Liket annars.

Men om du är hemma… HUR GICK DET MED TVN?!

1000013841

8 gillningar

Liket hade väl 79?

Den som väntar på något gott…

1 gillning

tikka

1 gillning

Ja en Tikka tröja kan ju skrämma vettet ur vem som helst iofs.

8 gillningar

Stämmer.

Men Piroš (26), och Liket annars, känns båda nära apans s k slutspelsskägg.

1 gillning

Han verkar ha haft 26 i tidernas begynnelse

1 gillning

jag har för mig att mikrovågsugnen blev uppfunnen för att tina upp nedfrusna hamstrar och att man lyckades med det.

Tror dock att man inte lyckades med större djur.

2 gillningar

LOL! Här är lite historia bakom microvågsugnen. Historia tycker jag är intressant

https://www.si.edu/collections/snapshot/microwave-oven

2 gillningar
1 gillning

Enligt chat-gpt så har experimentet misförståtts, ja - hjärtat hade slutat slå, men det finns ju folk som ramlat i kalla sjöar och livats upp på liknande sätt - inte just med mikrovågor , men med annan uppvärmning

1 gillning

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: HV71fans.se