Haha, extra sjukt för att det är en kollega också
Mmm, jag tror att folk kan vara olika till sina personligheter men att man har likheter och olikheter. Det kanske är så att en del har större sannolikhet att göra tokigheter. Kanske är någon som har svårt att kontrollera sina känslor eller kanske oftare går emot hur man antas göra i samhället?
Kom just på att jag försöker fundera logiskt om en bajsattack, LOL.
Haha, tänkte mest att det var mer förvånande att det var en kollega och inte en random galning. Fatta hur dålig stämning det måste varit på det kontoret om en snubbe attackerar sina kollegor med bajs…
Resan började 05.30 idag och börjar närma mig Jönköping. Bara vinn ikväll när vi har möjlighet att se live ![]()
Starkt att ta sig upp 5.30, tror inte jag skulle orka det. Hoppas det blir kul att se matchen och att de vinner.
Men det är då man är på jobbet normalt.
Och får en timme över vid tre. Eller mata in i tidbanken för att få ledigt vid högtider.
Ligger eliteprospects nere för er med eller är det bara hos mig?
Jag kommer in, på hemsidan iallafall. Har inte appen.
God jul på er !
Vill önska allihopa en god jul
!
Här sitter man på julafton och har lyssnat färdigt på jullåtar, nu hittade jag mina favoriter på YouTube. Lyssnade just på silente sun med Nightwish, undrar om @PapaEmeritus har samma musiksmak som jag förutsätter att vi båda gillar Ghost. I så fall vill jag fråga @PapaEmeritus om du också gillar den fantastiska Tarja.
Jag kan inte påstå att Nightwish är något favoritband sådär på rak arm. Jag har ingenting emot dem och har några låtar på Spotify, men lyssnar inte speciellt aktivt på dem.
En av bröderna Herrey tittade förbi min buffé idag.
Han önskar hela forumet en skön och God Fortsättning!!
Lyssnar du på Sabaton? Sjukt bra grupp och deras trummis är gift med Nightwish’s sångare så där har du en naturlig koppling också ![]()
Det där såg ut att göra ont, den personen bör inte slarva med att sätta på sig sin sabaton ![]()
Sabaton är en favorit, deras video om Bismarck är fullkomligt suverän, även Carolus rex.
Om du inte redan har sett den så kan jag rekommendera no bullets fly videon. Den är riktigt stark, personligen får jag lite tårar i ögonen varje gång jag ser den. På motsatta sidan av spektrat är video:arna till the unkillable soldier och I, emperor som är riktigt roliga.
Hur som, ett fantastiskt band som håller minnet levande för en massa hjältar som gjort fantastiska insatser för oss alla!