Prata om det du vill tråden

Utan text dock…? Behöver ha lite längre ljud om vi kollar innan ungarna somnat, men vi får väl vänta tills texten tillkommit… Segt.

Vi kollade 25 min på första avsnittet innan vi insåg att det inte var en onödigt lång recap. Sen märkte vi också problemet med texten och la ner för idag.

1 gillning

Mannen i gula kostymen. Säger bara det.
Kommer bli en sjukt bra säsong med denna säsongsstarten.

2 gillningar

Såg nu att tv4 lyckats informera:

2 gillningar

Vilken feberdröm detta kommer bli.

2 gillningar

Wrexham tillbaka på playoff-plats med två matcher kvar av the championship.

Vilken resa… herrejösses.

4 gillningar

Och Leicester åker ur.

Tråkigt då jag ändå tycker de tillförde lite, åtminstone till PL. Jamie Vardy osv.

Massvis med pengar, visst, men också ett kompetent ledarskap och avvägda värvningar.

Tänk om Reynolds och McElhenney skulle köpt HV istället.

1 gillning

Vad hade serien hetat? Welcome to Joinshopping?

För övrigt riktigt bra serie (om Wrexham alltså)

3 gillningar

Samtidigt så är de nu så högt upp i seriesystemet att deras “Hollywood-pengar” lätt kan bli ganska bleka. Framförallt när alla lag med oljeshejker och annat pumpar på.

Efter att inte ha brytt mig om engelsk fotboll alls började jag förra året följa leicester när jag fick hela premier league i mitt nya tv- paket, har blivit två raka nedflyttningar sedan dess…tur att man är lite härdad av motgång numera.

5 gillningar

Jag kanske har skrivit det innan men för egen del håller jag på Tottenham, de ligger tyvärr inte så bra tlll i tabellen.

Arsenal vinner ligan och Spurs åker ur. Hur tas det emot i norra London tro?

1 gillning

Drömscenario :heart_eyes:

COYG!

Fulham här.. men ett stabilt lag på nedre halvan iaf.

Bättre att vara ett stabilt lag på nedre delen och inte åka ur än att halka ner en division.

1 gillning

För de som är intresserade: Storvreta blev svenska mästare i innebandy

Innebandy, Nja. Hockey är bättre. Håller själv på JIK och försöker hålla lite koll ändå.

Riktigt tråkig på damsidan då Kalmarsund var det bättre laget. Sedan inte helt orättvist av Vreta vann, även om man hade tyckt det var roligare med Falun denna gång.

1 gillning

Tråkigt, hade velat se en mer öppen final. Nu såg jag inte hela men väldigt uppstyrt. Vreta och Falun är bra. Det är dom. Men nya finalmotståndare med lite mer böljande spel. Hade jag uppskattat. Också lite utvecklande för svensk innebandy. I den lilla värld dom lever i så sätt.

1 gillning