Är inte det som med Malmö i fotboll, att de ofta vinner? Det vore kul om det kom lite olika vinnare i fotbollen också, eller är det jag som har fel?
Vilket mål av Yeboah! Några fler Blåvitt-supportrar här?
ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG!!
Idag var det text på senaste avsnittet som släppts.
Ni som följer serien vad tycker ni om inledningen av säsong 4?
Lite trevande start men senaste avsnitten gör att det känns som någonting kommer hända. Behövs att någon kommer ut och får fart på konspirationen lite.
Sitter i tunnelbanan i Madrid på väg mot matchen CD Leganes-Racing Santander i Segunda Liga. Såg Atletico Madrid-Celta Vigo igår och såg Swedberg assistera till Celtas segermål.
Ändå sitter jag och kollar detta HV-forum! Man är lite störd ![]()
Vilket av lagen håller du på? Kan vara kul att kolla fotboll ibland
Störd? Nja, man måste ha en hobby ![]()
Kul med Santander! Vi har ju en svensk målvakt där nu, Simon Eriksson!
Jag gillar att hålla på underdogs så jag smyghejade på Celta de Vigo…
CD Leganes ligger i riskzon för nedflyttning så jag hejar på hemmalaget mot serieledarna Racing Santander. Racing har Simon Eriksson född 2006 i målet!
Jag tycker det var kul när Racing Santander var uppe i högsta ligan, men sedan åkte de ner. Nu hoppas jag att Levante vinner det men det ser ganska shitty ut för de också. Så länge Barcelona eller Real Madrid inte vinner är jag nöjd (vad jag kommer ihåg brukar de vinna oftast, vilket är tråkigt).
Så sa vi också men hamnade ändå i kval ![]()
Samma här! Dock en säsongstart i klass med HV:s de senaste…
Thomas Stenströms, officiella vm-låt. Fy, helvete i satan vad dålig låt. USCH!
Jag är team Brandsta City Släckers.
Sen fattar jag inte att igen byggt vidare på “Nej - Nej - NEEEEJ - JAAAAAAAAAAAAA”, från sista kvalmatchen. Det ger ståpäls.
Dags att sparka Slot nu.
Riktigt jävla usel.
Fy fan vad dåligt!
Typiskt Uddevallare… Eller ja. Han kommer ju från Lane
Nejnej, behåll honom!
För en gångs skull får en sådan som jag ha lite skadeglädje. Det är fan inte ofta det skett sedan 2013.