Där får jag säga emot, ska det vara några kräftor ska det vara havskräftor
En sak som inte är överskattat är ju bärs däremot. Sitter lika gött varje gång, lika träffsäker som Nubbens felvärvningar
Har hus i smögen och när man väl är där lever man nästintill på havskräftor , krabbor och räkor.
Hummer är inte min grej.
Oxfilé på restaurang anser jag vara jävligt överskattat. Säg något tråkigare (förutom fläskfile på restaurang)…
Kyckling är tråkigare i mina ögon faktiskt
Bärs är typ det värsta jag vet haha är en av få här på forat misstänker jag som känner så. Så får lägga till bärs är överskattat
Nu tar vi de väldigt lugnt….
Du kan nog bli bannad för det uttalandet haha
Själv dricker jag knappt längre för jag orkar inte med baksmällorna…
IPA tycker jag är överskattat
Helst ska det vara en helt vanlig kall öl o inga krusiduller
Ris, potatis, bulgur och cos cos.
Just kokt potatis eller allt man gör med potatis?
Julskinka är överskattat.
Kokt för samtliga.
100% på den!
Handlar inte om överskattat men när vi ändå är inne på mat, brickorna med en salig blandning (skinka, rostbiff, ananas, jordgubbar mm) kommer jag aldrig förstå mig på.
Exotisk planka, följt av prinsesstårta. Så ska en bjudning se ut – det är gamla Sverige det!
Passa på att äta de då. De är väl snart borta som det mesta andra traditionella.
Haha, nejdå. Det finns kvar, du kan vara lugn
På tal om överskattat så måste jag ändå lägga till prinskorv på listan över överskattade saker. Är det bara jag här som tycker att prinskorv ha en väldigt märklig smak? Jag vet att min syrra också tycker det så helt ensam är jag inte om det. Det är nog det värsta jag vet på julbordet.
Kan falukorv ens klassas som korv?