Bra idé, kan ju ta hotell för oss som inte bor i stan men vill ta det där järnet
Åldrades väl denna.
Är ju ett hockeyforum så fotboll inte så intressant och inte så insatta i alla gånger.
Villa flyger! Riktigt imponerad av vad Emery har gjort där. Finns det någon OT Premier League-tråd? Älskar PL!
Om man ska jämföra HV med något lag i PL borde det väl vara Chelsea? Sprider pengar utan framgång.
Vilket lag är LHCs motsvarighet?
Finns en gemensam nämnare i HV71 och Chelsea - jag håller på båda
HV - Man U
FBK - Liverpool
Växjö - Man City
Leksand - West Ham
Rögle - Chelsea
Frölunda - Arsenal
IKO - Brighton
Malmö - Fulham
Luleå - Newcastle
Skellefteå - Aston Villa
Timrå - Wolves
MoDo - Nottingham
LHC - Spurs
Örebro - Everton
Ganska spot on måste jag säga!
Särskilt LHC med tanke på att jag även är Arsenal-supporter😁
Ligger ju nära till hands att anmäla ett inlägg som jämför Spurs med LHC!
Spurs och LHC är spot on!
Vinner aldrig någonting, ny stor och fin arena, fel självbild, lillebror till grannen i söder, ingen som övriga lag tar på riktigt allvar, hittar alltid sätt att misslyckas på, vita lejon och vita tröjor, Spursy helt enkelt, dock är Spurs lite mer sympatiska.
Denna var ju den enklaste och mest uppenbar…
HV som jämförs med det största skämtet inom engelsk fotboll det senaste decenniet är ju värre. Dock tyvärr stora likheter med hur klubbarna sköts.
Liverpool skulle passa rätt bra på FBK också.
Men med tanke på hur både HV och Man U har fallit från toppen och är nuvarande på dekis så är väl jämförelsen bra.
LHC - Spurs, perfekt
Frölunda - Arsenal, också perfekt.
Gillar även Växjö - Man City och Luleå - Newcastle.
Örebro känns lite bättre och mer fungerande än Everton men vet samtidigt inte vem jag skulle matcha dem med.
Örebro = Brentford kanske?
Varit med i några år nu och gör det bra men ingen tar dem ändå riktigt på allvar.
Jag skulle säga att Malmö - Chelsea passar rätt bra…
Chelsea spendera massa pengar, Malmö har inga.
Apropå fotboll… Det är turkiska ligan där det händer… klubbpresidenten drar en rak höger på domaren. För tankarna till Foppas ”han är så jävla dålig…” Ankaragücüs president slog ner domaren
Tänkte mer att Malmö har haft massa pengar, men nu ligger i bottenträsket… Skillnaden är väl att Chelsea fortfarande har pengar
Har bott i England för ett antal år sedan och då hade företaget jag jobbade för som också skötte cateringen på flera arenor fribiljetter till alla matcher som United och City!Dessa lottades ut och flera gånger vann jag biljetter som jag faktiskt gav bort till folk på gatan på mina raster i Manc.
Fick reda på att en bekant gärna ville ha så jag lyckades få 4 st då jobbet jag jobbade i var kvinnodominerat (Inte gay) han var helt lyrisk av att de fick dessa biljetter just i derbyt. Vann biljetter till flera matcher men så jag inte är ett skit intresserad så tyckte jag det var bättre att ge bort dem!
En kväll när jag skulle flyga hem satt jag ganska full vid en busshållplats i Liverpool och väntade på bussen till flygplatsen. Jag kommer inte ihåg vilket lag Liverpool hade mött men tror Newcastle så när ett stort gäng supportrar kom förbi och skroderade Liverpool Liverpool Så ropade jag muntert Newcastle… Det visade sig att de blivit slagna av dem just denna dagen så jag kan lova att jag fick en hel hel del stryk innan polisen fick iväg dem. Polisen var artig och frågade om jag ville anmäla men jag fattade att det var mitt fel så när jag sa nej så såg det ut som att poliserna var nöjda . Fick iallafall åka polisbil till flygplatsen men jävlar vad jag såg ut haha .
Fick ju skylla mig själv då jag inget vet om fotboll.
Fråga.
Vad anser ni vara överskattad mat/rätter?
Personligen tycker jag både hummer och kräftor är extremt överskattat. Hade diskussionen på jobbet i dag och det var rätt intressant så ville se vad HV folket tycker här.
Älskar kräftor och hummer. Havskräftor däremot. Det är överskattat.
Hummer och kräftor = Magi.
Krabba = Kattmat
Något annat som är ruggigt överskattat är Prinsesstårta som ska fram varenda gång något firas. Jävla fattigt.