Tack själv. Det var så lite. Ha en fortsatt trevlig roadtrip
Härligt! Dom är bra som sagt. Vad blev de för pizza?
Kebabpizza med extra sås. Som tagit ur en våt dröm.
Finns det några golfspelare här på forumet? Kanske kunde försöka få ihop en liten tävling framöver isf?
Jag lirar! Men lite mer sporadiskt sedan man blev pappa för tre år sen… men jag har löst medlemskap iår och hoppas på lite spel iafl. Vore kul med en forumtävling!
Det hade varit skoj! Jag är lite i samma sits som @Haard, är nog en av hemmaklubbens större sponsorer sett till antal spelade ronder per inbetalad medlemsskapskrona…
Lägger fler dagar som domare på golfbanan än som spelare sedan några år tillbaka.
Jag spelar och försöker spela så ofta det går. Är min stora hobby på sommaren. Så är absolut på en tävling eller bara en runda också
Ligger nånstans på runt 15 i hcp… senast jag spelade… men det var inte mer än ett par rundor förra säsongen…
“hellre än bra” är mitt motto
Jag är med på golf.
Aldrig spelat (mer än range) men er amatörer knäcker jag nog rätt upp och ner. Kör!
Jag spelar
Jag är uppväxt intill en golfbana. Det var lite av mitt andra mellan mellan att jag var 10 år tills jag blev 16. Gick ner till 3 i hcp och sedan en dag så kände jag mig bara totalt mätt på skiten. Inte rört en klubba sedan dess. 22 år har nu gått och jag skulle kunna tänka mig att sträcka mig att gå med som caddie, men enbart för att träffa er andra
Du kan få rädda mig ur kassa lägen
Skulle nog knappt träffa bollen. Men är jag med så vill jag iaf testa ett slag bara för att känna på hur det känns
Golf hade varit kul, du kan gå med mig @Quila, plockar du bollarna jag slicar 50 meter ut i skogen så tar jag dom jag har hookat 50 meter ut, så blir det inte så jävla långt att gå hela tiden.
Bra ide. Jag hänger gärna på.
Med så många golfare på forumet borde ni helt klart bli inbjudna till HV -golfen, eller åtminstone vinnaren av forumets interna turnering borde det!
Freijd, fixa! Make it happen!
Precis samma för min del. Blev också pappa för drygt 3,5 år sen, dessutom en till för 1,5 år sen. Man får vara glad om det blir ett par rundor på sommaren iallafall😅
God tanke. Men HV vill nog inte ha med oss att göra är känslan
Spelar också, men inte så mkt jag önskar pga familj. Förra året endast 4 rundor, ligger på 15,8 i hcp när jag rundade av fjolåret. Så hellre än bra men är gärna på… spelat sand och A6 kring Jönnet, annars mest i Skåne av naturliga skäl numer…
Många fina banor nere i Skåne! Jag och några barndomskompisar har ett antal “golfweekends” per år där vi testar nya banor i närområdena runt där vi bor. En av kompisarna bor just i Skåne och därför har vi testat en del banor där nere.