Prata om det du vill tråden

Vem vet, kanske Nubben vill vara med och lira.

Har varit med och spelat sponsorgolf längre tillbaka, i samma boll som Tedenby. Han slog otroligt långt, men ganska snett :joy:.

3 gillningar

Jodå, skulle säga att vi forumister är högt uppskattade i största allmänhet av såväl spelare som personer omkring verksamheten i HV71. Finns folk som har koll på en del nicknames härifrån :+1:t2::blush:

1 gillning

Sitter du på info kring hur mycket spelarna går in här och läser? Jag menar, klart de är intresserade av vad som skrivs om dem, men samtidigt är allt vi skriver inte positivt så det kanske pratas om att de inte BÖR gå in och läsa?

Sedär ja, låter positivt. Jag missbedömde nog det hela och ber om ursäkt ifall det uppfattades som ett icke förtroende eller liknande :wink:

Forumplatserna visar ju på god dialog och gott samarbete :wink:

1 gillning

Svårt att säga. Spelarna är nog kanske inte inne och läser så mycket, men de nås av mycket ändå via deras nära och kära om inte annat :blush:

Haha vilken grej ändå. Kan säkerligen blir roligt. Karln är ju social och trevlig och kan nog bjuda på några goa stories😉

Då är man igång :golf: ni i i Skåne har väl premiärspelat tidigare

1 gillning

Snyggt!
Själv premiärspelade jag på Falköpings GK för en dryg månad sen. Blåste och var några plusgrader. Usch, kände knappt fingrarna när vi gick ut på sista 9. Men kul var det!!

1 gillning

Bladklubbor :scream:

Hehe för en månad sen förstår jag att du frös. Va inte många varma dagar då. Tidig öppning för en bana förhållandevis nära JKPG.

Yes jag gillar det, gillar inte breda sulor och topplinjer. Jag vill ha det slimmat och en känsla av enkelhet. Är uppgiven med innebandy och är fortfarande aktiv, dock som ledare så tunna blad kommer b.la. av det. Gillar också utmaningen med blad klubbor. Jag spelar så oftast som det går och känner att jag får valuta med denna typ av huvuden.

1 gillning

:raising_hand_man:

Sen start i år, men spelat 5-6 varv på öppna banor. Vi har två stycken.

Ok vilken bana?

Kristianstads GK

1 gillning

Är det bara jag som gillar att fiska ”off season”?

2 gillningar

Grymt fin bana…
Den östra är något alldeles speciell och inte långt efter Barsebäck som Skånes bästa bana

1 gillning

Min känsla av Anton Blomqvists intervju var att han adresserade mellan raderna en hel del av det vi tryckt på om. Han har nog en del koll, och vill det ska landa rätt. Men nu OT i golf-diskursen :wink:

2 gillningar

Nån som ser Masters nu då?