Jag är med på den. Förstod vad som menades. Det finns väl en annan organisation, stab och dagliga metoder i ett mer välmående Malmö.
Men det ordet ihop med en tränare som vänt på skuta. Är som förgjort för att ALI ska skaka rumpa.
Jag är med på den. Förstod vad som menades. Det finns väl en annan organisation, stab och dagliga metoder i ett mer välmående Malmö.
Men det ordet ihop med en tränare som vänt på skuta. Är som förgjort för att ALI ska skaka rumpa.
4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om HV71
Har det någonsin tidigare hänt att tre ledande personer i samma förening under samma säsong tvingats sjukskriva sig delvis pga hat och hot?
Det är nog mer arbetsmiljön som är problemet här.
Vem är den tredje personen? Kommer inte på någon mer än BL och Stillman.
Han kanske tänker på Nylin, men han säger ju upp sig.
Det är jag som är slarvig så två stycken är det. Och en som rätt abrupt säger upp sig. Men det tycker jag är tillräckligt anmärkningsvärt.
Beskriv gärna mer varför du tror det. Jag tror inte arbetsmiljön är huvudproblemet, utan pressen utifrån och att idioter skriver/ringer och hotar och kastar skit på dessa. Men skulle gärna veta mer varför HV71 skulle vara en dålig arbetsgivare utifrån ett arbetsmiljöperspektiv. Sportsliga motgångar ser jag inte som en orsak.
Som Shitkicker va inne på. Troligtvis arbetsmiljön.
Att arbetsgivaren går ut och skyller på externa faktorer (som HV alltid gör) ger jag inte så mycket för
Vi är OT här. Fortsätt i tråden o HV71, om det handlar om annat än säsongen och det sportsliga.
Kanske hade varit bäst att sparka Blomman, så resultaten inte är sämre än Mount Everest är högt.
Hade nog gett massor av ro i föreningen.
Ja, alltså, man tycker och utgår ju ifrån att det ändå kommer att hända, så varför dra ut på det?
Det är helt sjukt att vi inte har högre krav på vår HC än såhär. Kolla bara på FBK, där daltas det inte. Där är det foten direkt när man märker att man inte får ut förväntat resultat.
LOSERKLUSTRET · omgång 36 · Det går fort i hockey. Sexton trepoängare till så tror jag vi löser det!
Örebro har SAIK, VLH, FHC kommande 3 matcherna. Perfekt tillfälle att ta ikapp avståndet i tabellen
Sen HV ![]()
Vi är bara 4 pinnar ifrån LHC och Örebro.
Tycker HV visar på mer o mer styrka o man viker inte ner sig och man kämpar. Jag tror detta blir en kamp ända in på målsnöret o undvika kval. Viktig egenskap att de inte viker ner sig. Viktigt även få in en målvakt som gör att vi får möjlighet att vinna matcher. Det kan vi tacka Stille för! Bra jobbat Stille att du fick in o säkrade upp Sandström!
Är det vi mot världen effekten vi ser? Laget tuggar ändå på trots all skit som händer. Man visar fin moral, kämpar och faller inte igenom längre.
Känner en liten stolthet ändå att grabbarna inte lägger sig ner och dör. Sen om det räcker är väl tveksamt men ändå forza alla i HV som vägrar ge sig ![]()
Det tråkiga är ATT vi faktiskt viker ned oss så fort vi möter en bottenkollega och har chansen att ta ett steg upp i tabellen.
Det är jättekul att vi kan slå Färjestad på fingrarna. Men vad spelar det för roll när vi kommer förlora den mer viktiga hemmamatchen mot Linköping på torsdag?
Färjestad är en bottenkollega ![]()
![]()
Skämtosido, matchen mot lhc på torsdag blir oerhört viktig…