Säsongsplatser för forumet: säsongen 24/25

Tja.

Vi kör ett år till eller?

Vissa har redan signat upp, mig inkluderat. Finns det nya intressenter?

Här är info om hur det funkade förra året. Det kan bli förändringar, men de bestäms av de som är med och betalar.

Man kan bidra med hur lite pengar som helst, eller hur mycket som helst.

7 gillningar

Förra säsongens absoluta höjdpunkt var att för första gången nyttja forumplatserna. Otroligt kul att få sammanstråla med Diabolics, Nightwalker och The_Wall och se HV vinna över Frölunda.

Har varit med och bidragit i tre säsonger och tänker fortsätta. Otroligt bra initiativ. Så jag rekommenderar alla här på forumet att vara med :smiley:

5 gillningar

Jag kan vara med och bidra detta året med, trots att jag inte gick på någon match förra året. Kanske kan bli bättring på det i år :slight_smile: Gillar intiativet starkt!

4 gillningar

Gick bara en match (via forumplats) men jag kör också igen - tror stämningen på forumet är så jäkla bra delvis tack vare att vi träffas under trevliga former då och då och bygger sammanhållning. Sen betalar jag gärna en slant för att fler ska få en chans att se HV, pengarna går ändå till en bra “cause”. :slight_smile:

4 gillningar

Jag kan vara med på nån slant med. Hur ?

3 gillningar

Bra sak det här, roligt och givande att se HV tillsammans med er forum medlemmar. Bygger gemenskap :heartbeat: :yellow_heart: :blue_heart:

2 gillningar

Jag återkommer med mer detaljer när jag hört från HV.

2 gillningar

Jag är med! :+1::slightly_smiling_face:

3 gillningar

Trots att jag inte hade tid att se en ända match föregående säsong, så är det självklart att man är med, kanske hinner med en i år…

4 gillningar

Jag är med i år igen!
Alltid trevligt att gå på match med forumsfolk!

4 gillningar

Jag är på med. Underbart att träffa forum-folk på matcher och surra Hv71 med likasinnade som delar samma börda

4 gillningar

Om det blir nya platser längre upp (rad 20 o uppåt) så e jag på :upside_down_face:

2 gillningar

Jag är ev med! Inte lyckats ta mig iväg till någon match på forumplats ännu, men vore kul att ta minst en iår!

3 gillningar

Platserna bokade. Återkommer strax i ärendet.

10 gillningar

Gott, det ser vi i fram emot :facepunch:

Så, jag har fått ett erbjudande från föreningen. Vi behöver betala innan 11e september.

Jag kommer att skicka ett DM till alla som visat intresse och börja samla in pengar :slight_smile:

3 gillningar

lets-go-okay-lets-go

1 gillning

Halloj.
Jag har inte haft koll. Har jag trillat ur eller kan jag fortfarande kippa in som ifjol.

Sorry, mitt fel. Jag har inte fått iväg något PM ännu till alla som vill vara med. Jag har haft lite mycket att pyssla med. Håll ut. Eller om någon vill samla alla namn och starta ett PM, det funkar det med.

Här är de jag uppfattat som vill vara med och trycka in pengar till forumets fyra säsongsplatser:

@lejacques
@CarlRune
@Dysso
@powerplay
@MC1971
@Erdball
@RiWi
@NightWalker
@The_Wall
@Haard
@Henke67
@Fylke74
@En_skaning
@Farzan
@Kalle
@Diabolics

Har jag missat någon, eller lagt till någon som inte vill vara med?

Utelämnar @Kamy eftersom hans önskemål tyvärr inte uppfylldes. Sorry Kamy, inget emot dig, jag uppskattade våra resor!

2 gillningar