Fan va bra!!
Gott att MIF Hollywood kan slippa va med och göra det på plan. Nu kan de filma med sina mobiler på någon söderhavsö.
Danmark?
Stabil serie av Hv. Inte lika bra som mot Fbk, men mycket jämnare spel.
Malmö är, i bjärt motsats till Fbk, egentligen ganska bra. Filmningarna och de osportsliga tjuvnypen drar dock ned betygen.
Tror också Malmö är gott nöjda med sin säsong.
Jo nu kommer C-more försöka promota Frölunda. Sen kommer domarna hålla på dom.
Dom ger sig aldrig.
Hoppas att dom får åka lite längre, åtminstone till Puttgarden.
Vi är HV!!!
Vi är i SM-FINAL!!! 8-1 i matcher hittills i slutspelet. Och vi har hemmafördel i finalen.
Och där såg man brorsan i omklädningsrummet. Hyfsad källa
Och där såg man brorsan i omklädningsrummet. Hyfsad källa
Visste inte att du var bror med Laine, men när du säger det, ni är ju lika som bär
Kom igen cmore.
Nu ska bentacklingen analyseras, med domarparet, i direktsändning.
Tar de upp filmningarna också tror ni?
Härligt med SM-final igen! Tycker varken Färjestad eller Malmö var nära att rubba oss. Tror aldrig jag har sett ett så stabilt och jämnt lag. Någonsin!
Och vilket mål av Filip Sandberg! Säsongens mål!
Bring on Frölunda eller Brynäs, eller bägge två, det kvittar - guldet skall hem!
4-1 i matcher. 20-9 i mål. Sista perioderna har slutat 4-0, 1-1, 2-0 och 3-0. (Om
Jag minns rätt)
…och Wikegård fortsätter att prata om hur jämt det var och hur Malmö aldrig viker ner sig. Dessutom har han inte förklarat hur det kommer sig att Malmö inte vann som han tippade.
Stort tack till NBS som trycker sig igenom tv-rutan och rätt in i bröstet.
HV i final. FINAL!!! Smaka på den!
Var på plats och det var en episk stämning! Trots att domaren fortsatte att gå på Malmös filmningar så kändes det aldrig hotat idag. HV hade bestämt sig och malde ner MIF med den äran.
Sandbergs 4-2 var magnifikt. MAGNIFIKT!
MIF gjorde vad de kunde, HV gjorde vad de ville! I hela semifinalen! Wikegård kan dra nåt gammalt över sig. Hans tips gick inte in, buhu, men vem FAN BRYR SIG!? HV ÄR I FINAL MINA VÄNNER!!!
Uppåt, framåt, HV blå!
Härligt gubbar, final!!!
När Hv gör mer än 2 mål så är vinst säkrad för Söderström släpper max 2 så man rätt lugn idag!
Är det nån som kan säga hur mkt semifinalbiljetterna har legat på samt hur stor är chansen att kunna köpa biljetter till finalen imorgon när biljetterna släpps?
missade nästan allt men jag fick vara nervös i ca 10 min i tredje. Alltid något.
Nu jävlar hoppas jag på frölunda i final, även om det betyder att det kanske blir svårare.
4-1 i matcher. 20-9 i mål. Sista perioderna har slutat 4-0, 1-1, 2-0 och 3-0. (Om
Jag minns rätt)…och Wikegård fortsätter att prata om hur jämt det var och hur Malmö aldrig viker ner sig. Dessutom har han inte förklarat hur det kommer sig att Malmö inte vann som han tippade.
Stort tack till NBS som trycker sig igenom tv-rutan och rätt in i bröstet.
Wikegård var tränare i MIF i hop med Lillis Lundh och är nu avis på Lillis för han får vara tränare i HV. Wikegårds tränarkarriär är över. Klart han är besviken.
HIPP HURRA
FÖR HÄR KOMMER BUMBIBJÖRNARNA
STUDSAR FRAM IGENOM SAGORNA
OCH VI FÅR FÖLJA MED
OCH VI FÅR FÖLJA MED
Underbart att va på A-stå idag.
Gött som tusan.
Gött oxå att Önerud nätar igen x2