Grym match att bevittna live!
Några reflektioner:
Hade varit kul att veta att man inte kan trycka nummer på matchtröjorna i arenan utan endast på InterSport…
Vad hände med introt? Musiken drog igång först när alla spelarna kommit in på isen.
Presentationen av förstafemman gick så där. Speakern ropar upp Nr 5 Adam Almquist och in åker 2 Kristofer Berglund. Sen ropar han upp Nr 2 Kristofer Berglund och så får Adam åka in.
Mikko Lehtonen var grym förutom vid Malmös första mål. Riktigt grym!
Malmö klarar sig igenom slutspelet utan en enda utvisning för Diving. Ett hån från domarnas sida mot alla deras motståndare.
Kul att Önerud får producera igen.
I princip varje gång en Malmöspelare trillade drog ståplats igång med att skrika “Filmare”.
Malmöklacken försökte göra sig hörda men dränktes i hemmapublikens inlevelse, underbart!
Många sköna frågor på läktaren om Olsson verkligen lever.
På plats igår, och måste säga att man rös i hela kroppen när bumbibjörnslåten sjöngs. Herregud vilket tryck de blev.
Tror aldrig jag hört HV publiken såhär högljudd! Helt fantastiskt. De som gjorde de ännu bättre var att Malmö inte hade skuggan av en chans igår. HV var klasser bättre. Nä en magisk eftermiddag igår som man aldrig kommer glömma.
Sist, de kommer bli ruggigt tufft att vinna 4 matcher mot HV. Oavsett om de blir BIF eller VF.
woohooo, glädje, jag har kommit åt tre biljetter till final 3 (av 4)
Nu hoppas jag att det blir frölunda så jag kan komma över en biljett till den match då HV tar sitt femte SM-Guld
Hipp hurra, för här kommer bumbibjörnarna (sandbergs-lina) studsar fram genom sagorna (hittat en högre nivå i HV71 som i en saga) och vi får följa med (Fansen som är med på resan och bevittnar sagan till framgång)