Seriösa rykten 22/23: Diskussioner

https://twitter.com/fettkewl/status/1620737114144129024
Oklart om det har något med nyförvärv att göra.
Men sist samma användare publicerade på twitter om liknande spaning blev Lenc klsr kort därefter.

Tror dom kom fram till i kommentarerna att det var en bulgarisk bil. Kan vara falsklarm, men vem vet.

Troligen bara ny lokalvårdare då det avtalet gått ut i HG.

Då kan vi städa av det ryktet!

Frölunda instresserade av Miele

2 gillningar

Kenttä vill ha Vesel säger han till Aftonbladet, bollen ligger hos snubben.

Troligtvis inte seriöst men nån på twitter hävdar att HV jagar Markus Granlund

Vem? Detta:

Japp

Den snubben håller på liverpool, så då kan man avfärda allt han säger…

en sak till:
Den snubben hade inte fått presentera samma utsaga här, så folk får massa hopp, utan att på lämpligt sätt underbygga sitt rykte.

ytterligare en sak:

Det är därför vi har strukturen med två trådar här:

En där man BARA lägger in seriösa rykten, med substans, så folk kan få lite spänning och sedan diskutera dessa RELATIVT seriösa ryktena i denna tråd.

Således bör vi inte diskutera random snubbe-som-vill-va-cool utsagor i denna tråd.

4 gillningar

Jag har redan avfärdad det men drömmer ändå i dessa dystra tider.

2 gillningar

Ja han verkar ju gå hårt ut i kommentarerna att han har rätt.

Blir väl antiklimax som vanligt…

Skulle det vara aktuellt med flytt för Miele/Vesel förutsätter jag att man har någon högkalibrig klar. Så det är väl det osm talar för att det stämmer.

1 gillning

Vi håller våra tummar. :+1: d

Djupingen skriver ju i samma tweet “skulle inte säga att oddsen är så stora heller, men vem vet”

En pajas alltså som vill ha uppmärksamhet.

Men han är ju nära vän med kaski??? :rofl:

Även för att skydda våra psyken från påhittade claims skall tilläggas*

Granlund gör ju bara ont att tänka på i dagsläget… :smiling_face_with_tear:

Johan Rylander på twitter skriver att Miele stannar i HV71 efter kontakt med nubben.

2 gillningar

Inte sett Granlund på tre år. Överraskad av att han gjort så många poäng. Känns inte så trolig, en spelare som kan bryta in på mål i alla fall.

… är en flane.

Säger inte att det är fel, men den kille litar jag inte ett skit på. Spred konstiga rykten kring Lias när han senast återvände…

1 gillning