Seriösa rykten 22/23: Diskussioner

Håller med, jag håller MrMadhawk över honom.

1 gillning

Rylander i första hand ett blint fan och språkrör för frölunda. I andra hand en person som vill framhäva sig själv och sedan en bit ner tror jag han är journalist.

2 gillningar

Frölunda ska visat intresse för Miele enligt Expressen

Nubben har tydligen varit på Johan Sundström. Man kan ju undra lite varför? Dekis senaste åren samt varit borta från hockey länge.

Gamla meriter verkar va det som gäller när Nubben bygger lag.

skönt att han tackade nej och med facit i hand är det skönt att vi slapp Kempe med som verkar dras med skadan fortfarande. Hade varit mycket pengar i sjön för dessa två spelare.

1 gillning

Hade gärna sett Sundström i Hv71 om han valt Hv från säsongsstart. Men nu tror jag ingen klubb tar in en matchotränad kille som hellre sitter och lyfter lön än tänker på sin karriär.

Lex Ryan Stoa…

Har väl inte varit aktuellt med honom på flera månader?

Och Nubben fortsätter att tjôta med tidningarna. Måste man kommentera allt. Känns så oseriöst.

2 gillningar

Välkommen Kalle, kan bli bra det här!

vem fasen är de?

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om # Kalle Maalahti

stabil erfaren målvakt, har väll pikat men helt ok som 3

Riktigt intressant värvning.
Försiktigt positiv här :+1:
Tror absolut att Åke kan bli en riktigt habil Shl spelare på sikt.

Säkert ersättare till Matson. Hansson - stakkestad - Lindbäck. Rivig kedja

Spännande med Stakkestad. Spelare jag gillar och som jag tror kan funka bra i SHL också.

Vore intressant att höra en sammanfattning på nästa års upplaga baserat på rykten och vad vi bör behålla från nuvarande trupp + eventuella önskevärvningar som är realistiska?

Åke är en OK spelare. Påminner om Måns Lindbäck.

Vi behöver få in lite tuffare spelare i laget, även yngre.

Hoppas bara vi rensar bland alla våra övriga komplementspelare.

Matson, Sam, Vesel, Önerud, och liknande.

Vissa utfyllnadsspelare med kontrakt får vi väl tyvärr fortsätta dras med, typ Tedenby.

1 gillning

Hellre Åke en alla ovanstående faktiskt.
Dessutom med potentialen att klättra i hierarkin på sikt.
Nöjd med denna värvning.

Just så. Lindbäck, Herman och Åke är alla liknande spelare.

Med Åke klar känns förlängningen med Herman lite mer tveksam. Fjärdelinan är full nu. Men är positiv till Åke. Ung och vill uppåt. Grit. Kan bli riktigt bra.