Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Pilut är en bra defensiv back, det ska man inte glömma.

1 gillning


Var ser du att han skulle ha skrivit nytt kontrakt?

Något för hv? Rimligt?

1 gillning

Varför skulle hans fru börja följa HV supporters om det inte är klart ?

Såg en intervju på hans Twitter konto där han pratar om det, bland annat säger han att det var hans mål att skriva kontrakt osv osv.
Att han signat ett nytt 1-års kontrakt finner man lite överallt, bland annat här.

Så det ryktet ställer jag mig extremt tveksam till.

För att de följt henne och hon kör en follow back. Prova själv ska du se. :slight_smile:

Fast du får ju läsa… om du trycker in på länken står det

San Jose signed defenceman Derrick Pouliot to a one-year, two-way deal worth $750,000 for the rest of the season, GM Mike Grier announced Thursday.

Innan hade han ett AHL-kontrakt med San Jose Barracuda. Den 2a mars skrev han ett NHL-kontrakt för resten av säsongen. Han har alltså inget kontrakt nästa år

2 gillningar

Haha, my bad :slight_smile:
Blev “lurad” av den här:
https://twitter.com/SanJoseSharks/status/1631365143224524800?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1631365143224524800|twgr^494c3dc0b8ba1bb7adc256a5ff0a0c0b35f89364|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.sportsnet.ca%2Fnhl%2Farticle%2Fsharks-sign-defenceman-derrick-pouliot-to-one-year-deal%2F

1 gillning

Lätthänt! :+1:

Japp och Biltema förstås :slight_smile:

3 gillningar

Följer denna fru några andra SHL lag? Och är det HV71s officiella kanal det är frågan om?

Jag kollade igenom hennes feed: hittade inget som tydde på att hon följde andra lag i sverige. Inget uppenbart iallafall. jag kollad igenom hälften av de hon följer, inte mer.

1 gillning

Då känns detta som ett rimligt spår!
Får bege mig till Biltema och hålla vakt då, för detta är ju en otroligt spännande värvnig…

Carl Klingberg är väldigt Frölundabound, men det finns en chans att inte Frölunda tycker han är värd en eventuell monsterlön som jag gissar att han kan vara ute efter. Och då vill jag INTE se Nubben komma in och betala överpris för Klingberg.

Det är en ledartyp och nyttig spelare, men absolut ingen toppspelare och poängkung i SHL. Så min gissning är att det antingen blir Frölunda till en rimlig lön för att det är dit Klingberg vill, eller så blir det en annan SHL-klubb som går in och betalar för mycket.

Luktar Örebro på honom.


Kanske redan skrivits om nånstans men har AB några belägg för att denna trio ska lämna laget? Har inte Plus.

Nån som har Jnytt?

Det de skriver om Hammer, Torp, Önerud är enbart spekulationer från AB:s sida, inga rykten eller liknande.

Ok

I artikeln om Torp i JP står det att han inte har några planer på att avsluta sin karriär samt att han vill spela i HV.

“Jag vill spela här men vi får se. Vi ska ha exitmöten nu i veckan”.

6 gillningar

Välkommen Ogge!

2 gillningar