Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Pilut är ingen Fantenberg som drar dit man får mest stålar! Valt värsta rivalerna framför oss i Frölunda och sen Linköping!

2 gillningar

Jag tror inte heller Pilut skulle gå till någon annan svensk klubb än HV. Tror möjligen att han kan tänka sig Schweiz, i alla fall om HV spelar i HA nästa säsong

När tror ni att de spelare som ’var klara’ presenteras? MrMadhawk mfl brukar ju vara vassa på sånt.
HV lär ju inte presentera ev nyförvärv förrän spelarna spelat klart.

Brukar väl dröja någon vecka. Ska nog vara säsongsavslutningssamtal med samtliga spelare först

@Quila skulle bjuda på nåt smaskigt om det här gick vägen läste jag så kom igen nu!

5 gillningar

Det bästa av allt är att vi nu helt kan fokusera på nästa års trupp. Nubben var ”sist ut” förra säsongen, men nu får han längst tid att enbart fokusera på kommande säsong. Nyttja tiden väl och scouta mer pricksäkert nu!

6 gillningar

Är Ruotsalainen center eller ytter? Tycks vara olika uppfattningar om det. Att få in två klasscentrar är ju det absolut viktigaste kommande sillyseason så vi får två scoringlines med bra playmakers.

Lodin? Skeptisk då han varit så mycket skadad denna säsong. men visst i en tredjekedja med teden och big sam kanske det skulle gå. Rivig och ettrig är han ju med viss poängpotential

1 gillning

Tack, glömde mitt lösenord och lyckades inte återställa det förens nu :page_facing_up:

1 gillning

Någon som har en insyn?

Letat i 8 år? :grimacing: :crazy_face:

4 gillningar

Det är lite det som skrivtis här inne. Köpte plus i 1månad för 29kr nu för att kunna hänga med i sillyn!

HC är rätt nära. Många spelare klara, många tuffa beslut som behöver tas.

Nubben har fått uppdraget att vi ska vara ett topplag på sikt

Känns ju förtroendeingivande…

Du har PM.

1 gillning

Någon som vet hur nära Routsalainen är HV?

Någon som har status på Lias? Är han högaktuell?

Muntligt överens. Men efter det har även Lugano i Schweiz lagt bud på honom.

Lodin eventuellt ett steg närmre HV71.


Är man ens sugen på Lias? Isåfall som långtidskontrakt för känns som han kommer skriva kort i väntan på bättre…

1 gillning

Inbillar mig att om Lias vill hem och till HV så är det ett lååångt kontrakt som lockar och passar bäst.
Grabben får ju chansen att bli Kung af Småland!

2 gillningar

Nja jag har varit inne här och läst under tiden, kanske lika bra att man inte har något annat val än att bita sig i tungan ibland.
Men efter att ni bytte plattform så funkade det att byta lösenord.

2 gillningar