Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Du får säkert upp startsidans bouncerate till 99,99%

image

Sandberg till Rögle. Bra!

1 gillning

Tråkigt, men vi peggade nog upp för det när vi plockade in OSL. Trångt på FW-platsen.

Gött med kai dock!

Välkommen PEXL

Seppälä!

Fin värvning. Kommer bli intressant med sista backen också. Har kollat runt lite och har snöat in på en sådan som William Lagesson (har INGET konkret bakom). Dock hade något sådant varit väldigt fint.

Just nu är backsidan natt och dag med förra årets start.

Derrick pouliot har shl intresse på sig, nubbens sista back kanske? Men Förmodligen inte!

Färjestad hugger hårt på honom men han har tackat nej till dom iallafall

kanske lit för offensiv, men om Andrae drar över pölen till AHL så är han kanske mer intressant

Hur är detta diskussion om seriös rykte till Hv?

3 gillningar

Har skrivits om och har vart seriöst tidigare

Nja, jag kan inte se att det ligger i Silly season: Seriösa rykten 23/24?

Det har skrivits om honom tidigare och det hela började väl med att hans fru började följa oss på någon social plattform. Tveksam om den passar in i denna tråd?

1 gillning

Påstås här att man brutit med Sam.

Det vore en grym värvning av SSK om de plockar Sam. Jag hade gärna sett Sam som tredjecenter om man inte haft Tikka och Nättinen som båda borde vara gedigna tredjecentrar i SHL om de är hela.

Konstigt om inte Modo eller annat SHL-lag plockar honom. Han var grym defensivt mot slutet av säsongen.

Modo insåg väl också att han inte riktigt håller SHL-nivå.

Som nykomling skulle jag satsa på två billiga destruktiva kedjor för att använda budgeten smart. Vigenault är minst lika bra som Nättinen t ex. Fattar att vi inte förlänger med honom så som truppen ser ut nu, men tycker det är en bra spelare i rätt roll.

1 gillning

Inte för vara sån, men vi vet inte om Sam är lika bra som Nättinen. Svårt jämföra dom när Nättinen hade en säsong från helvetet. Sam va typ bra 10 matcher samma med Nättinen efter alla skador mm.

3 gillningar

Förstår verkligen inte hypen kring Sam. Från urusel till att hyllas in absurdum baserat på 10 sista matcherna… I mina ögon ännu en allsvensk stjärna som misslyckades med att ta steget upp till SHL. Vi blir inte ett sämre lag av att Sam försvinner. Ser det snarare som att vi blir av med ännu en halvmisslyckad värvning.

15 gillningar