Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Det stämmer det :slightly_smiling_face:

1 gillning

Snackar vi Rasmussen här?

1 gillning

Rasmussen är het i HG:s väggar :slightly_smiling_face:

6 gillningar

Klingberg?

Han och Lias känns ju som en bra centerkombo. Var inte han klar för Örebro typ?

@Quila vem är närmst som du bedömdes det just nu ? Lias eller Rasmussen ?

Ser hellre att vi tar in spelare i 25-30 års åldern än Rasmussen, Klingberg etc. Lias, Ruotsalainen. Spelare som fortfarande kan utvecklas och vara bärande spelare i klubben många år framöver, bygga kontinuitet.

2 gillningar

Lias

1 gillning

@Quila bedömer du att Nubben går för bägge två hårt och vill ha dessa två som topp 2 centrar ?

Om Rasmussen, Lias, Big Sam och Lilldansken är våra centrar nästa säsong svimmar jag.

edit: troligtvis skitit ner mig med.

Någon vänlig själ som vill PMa vad Höken skriver?

2 gillningar

Haha, det börjar tidigt! Ska tilläggas att jag kollar dessa silly-trådar minst 3 gånger dagligen :grinning:

Kan bara säga att det skrivs inget nytt som vi inte pratar om härinne redan :blush:

1 gillning

Joakim Nordström har jag dock inte hört om innan. Är det något konkret eller bara spekulationer?

Precis, inget nytt i den texten egentligen. Shore och Miele lär försvinna skriver han, riktigt dyra kontrakt. Resten sånt som skrivit här tidigare.

Martinsson håller tydligen på flyttar ur sin lägenhet så tror inte han trivs så bra i Hv alls. Känslan är där att kontraktet är brutet.

1 gillning

Han kanske köpt hus i Jönköping han tjänar ju bra i två år till liksom

Har väl en stor kåk nere i Helsingborg som han håller på att rusta upp. Tvek att man köper sig ett hus här då.

Rasmussen är en perfekt center bredvid AP 20. AP20 behöver en mer traditionell 2vägscenter bredvid sig än en mer offensiv center som Lias. Med en Rasmussen som tar mer defensivt ansvar kan släppa lös AP20 mer tror jag. AP20 och Isac B kommer man nog spela ihop och i landslaget spelade de med Pär Lindholm som också är en stark tvåvägscenter och alla vet ju vad AP20 släppte lös då…

3 gillningar

Håller med gällande centrar. Vi ska inte ha centrar typ Miele och som är svaga defensivt.

Yttrarna får vara offensiva, som Miele, medan våra centrar ska vara typ Shore, starka över hela banan.

Rasmussen är en sådan och även Lias får man nog ändå säga.

Rasmussen har ju ryktats till Växjö och främst till Örebro.

1 gillning