Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Någon med insyn som vet varför presentation utav Strålman dröjer trots att han rapporterats vara klar mer eller mindre länge ?

Skulle det inte komma ett nyförvärv den här veckan?

Du tänker nog på Borgström i början av veckan…

Nä förutom borgström

Det har jag aldrig förväntat mig. Men det vore naturligtvis skitkul om han fick en arsenik-kick såhär på upploppet :sweat_smile:

Jag tror det har med skatte grejer att göra faktiskt, men är ej helt säker.

1 gillning

Med Simon får vi i bästa fall en rejäl uppgradering i en lägre formation, i sämsta fall en marginell försämring, är iaf min känsla. Helt klart low risk, possibly high reward om han tar Hermans plats.

1 gillning

Om inte minnet sviker från tidigare diskussioner om Strålman från förra säsongen så kan jag näst intill ta gift på att han av skattetekniska skäl tidigast kunde signera nytt kontrakt 1/7 2023 för att slippa skattesmällen från det agenten missade.

Det är riktigt :slight_smile:

1 gillning

veckan är ju inte slut ännu heller och inatt är det månadsskifte

Känns väl väldigt långsökt? Skulle Nubben landa honom är det hatten av

bödker lockar hit honom kanske :wink:

Tror dina källor trollar dig…

2 gillningar

https://twitter.com/capitalspr/status/1674886654702542850?s=46&t=bmc-uPjSTbE_vK0es5_dwQ

Kan bli ett av de snabbaste spelartappen.

Förövrigt är nu Kevin Stenlund och Lias Andersson UFAs, inte erbjudits några kontrakt av sina klubbar och på marknaden imorgon.

1 gillning

33 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #ZZ Henrik Borgström

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #ZZ Henrik Borgström

Diskussion som rör Henrik Borgström och senaste kent-debaclet görs i Henriks tråd. Allt flyttas dit.

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #ZZ Henrik Borgström

Snackas om Kalle Östman börjat följa HV på insta sedan slutat följa Leksand. Kommer han komma in som ett center/forwards alternativ nu när Herman är borta tro. Bredda truppen med både han och Simon.

3 gillningar

Bra plockat. Det stämmer: