Strandell har väll vart problem enligt dagens expressen att ingen klubb i allsvenskan vill ta över hans kontrakt.
Tror nu man tittar utomlands
Strandell har väll vart problem enligt dagens expressen att ingen klubb i allsvenskan vill ta över hans kontrakt.
Tror nu man tittar utomlands
Blir att fira jul i Ingolstadt…
Nubben spelar svarte-petter med 52 spader knekt i leken.
Nu sitter Chris och behöver städa upp efter hans hoarding-problematik.
Nyberg-värvningen verkar tyvärr än en gång sluta som förväntat.
Nubben är nog den dyraste värvningen vi gjort?
SSK verkar sugna på Strandell.
Skulle inte förvåna mig om Nyberg sitter på ZAIKs plan hem efter matchen i kväll…
Nej inte Panik.
Troligen inte aktuell då han är ytter. Till Rögle om 1…2…3…
Nej tack
Det hade ju varit enormt kul bara för tidningsrubrikerna😀
Panikvärvning
Kossila har fått ett 3 års avtal lagt på bordet av ÖHK. Dock inget påskrivet enligt sportbladet
Med vilka pengar? Bromés eller
Förstår inte riktigt det heller. Anser att det är bara för CA att ringa och slanta upp… precis den spets vi behöver
De var synd, tror inte abbot kan matcha 3 årskontrakt. Hoppas nått från campen släpps som vi hugger på, tyvärr kan de vara försent då…,
Modo matchen är otroligt viktig förlorar vi den har vi troligtvis 5 raka 0 poängare (kan inte se hur vi ska vinna de kommande 2 matcherna) och då tror jag vi är för långt efter redan och då är de kvalet vi får sikta in oss på igen
Kosilla kanske hellre tar ett bättre betalt 1 års kontrakt än 3 år i Örebro. Jag får lite legoknekt vibbar på han just nu iaf.
Tre år till Kossila med den historiken är ju helt sjukt. Det är just sådana kontrakt vi måste undvika.
Hur menar du, med den statistiken?
Mindre skadebenägen än vad AP är