Jag gissar på LaLeggia om nu Kaski blir borta länge. Han har ju fortfarande kvar lägenheten i stan med om det nu stämmer enligt mrkoll
Det pratades väl om Pitlick men att han ville vänta till november. Jag tror absolut inte att pengarna är slut för att man värvar en back, snarare att det är jävligt svårt att få in en center just i detta nu.
Ang är ingen topp center för mig iallafall, men det finns kanske inte mer än så o hämta.
Tycker jag att han inte är en topp center så borde abbot tycka likadant hahaha.
Utan klausuler isf.
Jo
han lär säga upp kontrakten om de nu är ett seriöst rykte när han ser dagens match
Höken bekräftar ryktet gällande släggan på X precis
Expressen går ut med att det gäller LaLeggia.
All credd till @kohwai som idag är snabbare en självaste Mrmadhawk på att meddela oss på forumet om att en klassback är på G in
Hatten av
Mats Trygg är det, inte släggan. Ni hörde det först här.
Kan LaLeggia spela center?
Alltså han är ju kompetent och kommer säkert göra sina poäng men han drog från ett gällande kontrakt, han är inget att hålla i när det blåser, vi har överfullt på backsidan och vi behöver centrar…
Forumet är och kommer alltid vara nr1!!
Ja spelade inte han forward förut? Fast tycker nog att han gör sig bäst som sniper på blå ändå.
Förrövrigt var det väll nubben som släppte iväg honom.
Laleggia wow, räddad ju oss från kval 22/23 så man tackar ju inte nej till den släggan.
Perfekt läge om han kan komma in nu under uppehållet och träna och bli matchredo
Vi behöver en ersättare till Kaski, så helt ok att han valt lämna tidigare, så länge han levererar när han är här.
Jag har ingen bra känsla med LaLeggia även om han troligen pangar in en och annan balja i PP.
Sjukt många backar som vi nu har och haft denna säsongen och ändå är det den minst kända och den billigaste som imponerar mest, #29.
Trodde absolut inte att det skulle komma in några fler backar i augusti.
Sen tillfrisknade Seppelä, Day värvades in som stjärnback och nu LaLeggia.
Förstår att övriga sportchefer är avundsjuka på våra sportchefer som har resurser de flesta bara kan drömma om.
Ändå är det ingen som vill ha jobbet
Men day spelar inte som en stjärnback, sepp oklar som vanligt med skador. Kaski inte nära comeback låter det som. Behövs verkligen en Laleggia.