Ryktades om att man ligger på Pitlick och har givit honom ett av ligans bäst betalda kontrakt men att det lär dröja till mitten november innan man vet något.
Borde ha intresse från Schweiz också, där lär han erbjudas ännu mer betalt.
Proffesionellt svar från ett kompetent sportchef
Inget svamlande och hymlande i ett pinsamt försök att dölja inkompetensen.
- Nu har vi väntat flera veckor. Är nye centern klar?
- Nja, men dä bidde ingen center.
- Bidde det ingen center? Men va bidde det då?
- Dä bidde en back.
Osv.
Laleggia kommer bidra med väldigt mkt offensivt, speciellt i PP. Hoppas Kaski kommer tillbaka ungefär som det var beräknat tidigare. Då har vi två bra skyttar. Tror dock att det är Mats Trygg som är backen hv är ute efter, han gjorde ju ett väldigt snyggt mål i egen bur senast han var här, så tror att det är han.
Kaski skulle ju vara tillbaka 1 månad innan OFM enligt ursprunglig prognos…
Du har säkert rätt där. Men in med Laleggia nu
Stopp. Titta på vilken tråd ni är i. ”Seriösa” är för diskussioner gällande spelare som faktiskt är aktuella. Bryt upp, prata på rätt ställe, här ska de kittla till när de finns en notis.
Joey är klar!
Yes! Släggan är klar!
Då inväntar vi en center av klass och sen kanske vi kan börja tro på det igen.
Snyggt! Och hoppas du ändå kunde genomlida matchen.
Ang. det du hört. Herre. Min. J-vla. Gud. Klart som korvspad HV rycker i Hult.
Med det sagt. Saknar nästan Hult lite grann. En riktig HV-supporter. Känns varmt och tryggt. Man vet vad man får. Och det kanske är vad HV behöver? Herregud. Det har gått så långt alltså att man saknar Hult-tiden.
Delvis kanske ja, men den segheten när det gäller värvningar alltså…nej tack. Jag vill inte ha Växjös eller Örebros tredjecenter som förstacenter i HV igen heller.
Hult GM, Georgsson SC? Ajaj.
Hult.
Jag skjuter mig själv.
Agne med va?
Nej man saknar inte Hult.
Vi förskönar bara och vill minnas att det var bättre än vad det faktiskt var
Hult värvade trots allt Stoa som inte tränat på hela sommaren plus byggde ett lag som var lika dåligt som detta.
Samtidigt är det ingenting som förvånar längre.
Tar nog hellre Taylor Matson än Hult som sportchef tbh.
Förlusterna bara radas upp på löpande band och nu detta… Hoppas aldrig Hult kommer tillbaka…
Ja satt faktiskt kvar hela matchen, mest för att ja ville gå och snacka med polaren efter matchen. Tyvärr verkar man inte vara på hall från Växjö heller så han kan vi nog glömma tyvärr. Så lär väl bli Hult eller Georgsson tyvärr
Men känner ändå lite ”hopp” över att stakke försvinner iallafall
Samtidigt är ju detta helt i den riktning man förväntar sig av HV numera. Jag skulle inte bli det minsta förvånad, dock besviken