Säger upp all form av supporterskap till HV om hult sätter sin fot i HG som sportchef IGEN. Han kan ställa sig i kiosken.
Lägg ner föreningen och skicka pengarna till Barncancerfonden istället. Där kommer dom iaf till nytta. Så trött på denna cirkus som bara blir värre och värre.
En tanke angående punkt 2. Hult har ett enormt stort HV-hjärta. Det kan ingen ta ifrån honom. Han står fortfarande och hjälper till med parkering osv på matcherna.
Kan kanske vara så att de tog in honom för att rådfråga kring hans upplevelser och rutin från sin tid som SC och vad han har för input när de ska rekrytera en ny?
Kan nog tänka mig att han kan bli ass. till Gerogsson. Lite rutin att backa upp honom med.
Absolut. Fint att höra om Hult. Tycker det var fint i all misär när folk (inklusive jag själv) ville ha bort honom. Att de flesta med vett innanför pannbenet aldrig ifrågasatte hans brinn och hjärta för föreningen.
Hjärtat är på rätt plats. Personen har alltid varit fin.
Sportchefen är bedrövlig. Näst sämst någonsin.
I sportbladets artikel så nämner man att Fredrik West tackat nej. Det är bara Hall och Georgsson kvar i racet. Det mesta verka tyvärr peka på Georgsson.
Kanske har han lärt sig ett och annat av sina erfarenheter och kommer in med helt nytt perspektiv, nya metoder och tar den hjälp han behöver. Skulle vara intressant om det finns exempel på sådana fall.
Vatten under broarna osv.
Nej.
Nej.
Nej!
Stå på parkeringen, i kiosk, sälja halva potten etc är obligatoriska uppdrag när man barn som tränar i föreningen.
Hade hellre tagit Hall men jag tycker inte att Georgsson är ”tyvärr”.
Ja eller andra föreningar som tjänar en slant genom att stå P-vakter. Niklas Rahm har stått P-vakt flera ggr.
Tar ju att vara stabilt mittenlag i 10 år till och åka ut i kvarten varje år framför ett år till med skiten vi går igenom just nu.
Hade vi nog gjort under Nubben också.
8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!
Ja och om det är seriösa rykten kan diskuteras. Här förväntar jag mig i princip Madhawk-klass på ryktesspridning.
Nu var det ju iofs mods som sa att ja skulle lägga det i denna tråden och inget ja bestämde själv utan frågade ifall de ville att ja skulle dela med mig och vart men skönt att du har koll
Det var nog inte riktigt till dig utan snarare till inläggen som flyttades där det spekulerades om Hults återkomst baserat på att JD nämner hans favoritlåt i ett klipp på instagram.
Nu när du säger det så kan de nog ha vart så ja, får skylla på att det fortfarande är tidigt på morgonen och att man inte riktigt vaknat än haha. Och är så fallet får ja be om ursäkt till @Windom_Earle och att ja får ta en lektion i läsförståelse. Slut på OT
På riktigt vem f*n diskuterar varför inlägg flyttas i den hör tråden, man fick upp förhoppningen för att senare bara hitta skit i tråden…