SHL Fantasy

Skapade en liga i SHL Fantasy med namn HV71 Forum. Hade varit kul om vi kunde bli ett gäng från forumet som kunde tävla lite🙂

fantasy.shl.se/app/league/join/Aa5OEbfw

4 gillningar

Yes! Jag hänger på. Försökte förra året men då vart de klent gensvar. Men nu kör vi!

1 gillning

Kul! Hoppas på fler! :grin:

Ska göra mig ett lag :+1:

1 gillning

Jag hänger på, fick helt plötsligt sugen att starta mitt Fantasy igen nu när forumet får en liga😁

1 gillning

Kul! Är gärna med också.

Gillar för övrigt andra managerspel också och har spelat LiveHockey i många år. Lagnamn: HV71 :sunglasses:

Någon mer som lirar?

1 gillning

Jag är med.

1 gillning

Jag är på
Hittar inte kompisligan?

Om du är inloggad på fantasy, starta bara en nytt fönster i webbläsaren med länken ovan, så löser det sig. Det funkade för mig.

1 gillning

Hoppade på med^^

Segraren skickar jag en blå gul Paradisask till! Nu vet ni vad ni tävlar om :wink:

3 gillningar

Jag tyckte man hade lite av en Redhawks budget, om man vill ha något som liknade en första lina. Så det var klurigt.

Kul att flera ville haka på!
Hur tänker ni andra när ni bygger era lag? Blir det mycket med hjärta eller hjärna? Eller kanske en mix av båda?
Själv har jag faktiskt bara en utespelare från vårt HV just nu. Finns helt enkelt fler av de billigare spelarna som gör poäng i andra lag. Får se hur säsongen utvecklar sig😁

1 gillning

Nardella, AP och Borgström var de första jag plockade in. Sen fick man inte välja mer HV spelare… Så förmodligen mest hjärta :slight_smile:

Kör på AP-Nättinen-Lenc i första kedjan.

Min förstaline leds av CAP20, tätt följd av den garanterade poängsprutan Karlqvist. Center mellan dessa leksingen Jon Knuts som jag gillar skarpt och som dessutom inte var för dyr.
Backar kändes Seppälä garanterad och så petade jag in strålman där. Tror dessa herrar kan få in en hel del poäng på sin istid och ±.

Målvakt satte jag in OIK:s Langhamer. Han kommer vara grym tror jag.

Grabbar (och tjejer?).

Ta rygg på mig så blir ni 2a!

Jag vill veta hemligheten bakom att ständigt vara bland de bästa…

Hemligheten är att välja spelarna som genererar allra flest poäng hela säsongen :wink:

Briljant! Snor det konceptet😂

På livehockey…