Vad hände med finnen som var klar? Gissar på att det var Leino man hade kontakt med men som skrev på för Växjö istället.
Nu har man kanske kontakt med Arla och då är han (klar) Vi får väl se helt enkelt vilken klubb han hamnar i, större chans på Arla än Leino dock kanske med tanke på närhet till Linköping.
Verkar knepigt. Biel ligger sist i NLA och kommer att få kvala för att hålla sig kvar. Lär väll inte släppa sin poängbästa spelare då? Pär skulle möjligtvis kunna bryta kontraktet själv men det skulle han bara förlora en massa pengar på. Nä tror inte på Pär denna säsongen, men jag har gärna fel.
Håller med dig, att mrmadhawk ens nämner det borde betyda nåt. Tror inte han hade " nappat" på att nån random snubbe på Twitter skriver om de. Måste ha hört de från annat håll.
Detsamma gäller mig Nu tror jag tyvärr inte att det blir någon Arla ändå men hoppet är det sista som överger en… Nu gläds jag i ställer åt Modo situationen- det är fantastiskt att det finns en SHL klubb med både sämre tränare och sportchef än vår!
Eller hur. Förövrigt vill jag varna för dagens jnytt rubrik. Jag satte morgon kaffet i halsen när jag såg “Hv värvar forward” som vanligt jnytt som jagar klicks det va dam laget som agerade pga skador
man skulle ju kunna nyansera det lite och hävda att det faktiskt finns en hel drös med klubbar som faktiskt är sämre än oss, även utan MODO, dock är man ju lite skadeglad när det går dåligt för AJ. Han är en sur människa baserat på det jag sett.
Jag vill inte vara för OT utan vill, på ämnet sura människor, fråga er som är negativa till Albrandt vad han gjort för att ni fått intrycket att han är en sur människa? Jag tror för övrigt inte han kommer vara någon frälsare likt #24 å Rajala var när han kom till oss.
Känns ju mer som skitsnack ju längre tiden går utan att något nytt nämns, hade det stämt hade det nog kommit nån mer trovärdig källa på det vid det här laget, men har gärna fel, han hade nog gjort succé ihop med Thörnberg och Christensen.
Han skrev att det var mycket snack om det, men inget eget eller vad man ska säga. Jag vet inte alls, det är som sagt bara min känsla att ju längre tid det går utan att något nytt sägs, desto mer känns det som hittepå.