Rätt väntat att Frölunda är efter han o Frölunda är hans lag så vi lär få se han i Frölunda kommande säsong. Tror Hult har givit honom kontrakt men har man ett sånt stort Frölunda hjärta så är de bara fel att se han i den blåa dressen. Tråkigt
“10:20 : Andreas Falk lämnar KEC mot Sverige . " Jag skrev med en SHL laget . Jag kan inte säga av vem , men det är ett bra lag . Tyvärr Jönköping hade ingen plats i truppen , så det kommer att vara en annan grupp . Min tid här i Köln var stor . Två gånger final , även om en misslyckad säsong utan slutspel , men den här säsongen var bra igen . Efter en svår säsong ännu vända hörnet, var en stor resa . För min familj och mig, men det kommer att vara bra att flytta tillbaka in i hemmet och i närheten av vår relation .”
jkpglive.se/ullstrom-att-hor … t-for-mig/
Jag säger inte att hvkollen har fel. Men såhär svarar huvudpersonen själv om ryktet. Om han är klar är det dock jäkligt bra grävt
Kan ju också vara ett sätt att dementera för Ryssland? För dom tillåter väl inte att man skriver kontrakt innan säsongen i Ryssland är över?
Då kan de vara rätt smart att gå ut o säga att ingenting är klart.
Lägg också märke till att han säger “nästa kontrakt skall vara kort”. Då hvkollen sagt att kontraktet är på tre år, så kan de vara smart att säga precis tvärtom…
Kanske är jag som är naiv vet ej… Vi lär Ju märka de i april efter khl slutspelet…
Man får inte glömma att i KHL får du inte förhandla (officiellt) förrän säsongen är över. Så han kan ju inte säga annat. Noterar att Martin Thörnberg i början av april förra året sa nästan exakt samma sak:
Första maj, dvs dagen efter kontraktet gick ut, så blev han klar officiellt för HV71. Kl 09.48
Nu säger jag inte att det är samma med Ullström - men att han så starkt dementerar behöver inte betyda något alls.
Ett stort Ja tack om det stämmer. Defensivt grym, tar knappt några utvisningar… Dessutom placeringssäker och bra på grillarna. Detta rykte gillas starkt. Tagit 2 utvisningar på hela säsongen som defensiv back imponerande!
Seriöst nog för att postas här? Vet att dom failade hårt angående Rhett Rakshani återvändo förra säsongen. Väljer dock att posta detta här ändå, dels p g a det låter realistiskt och att grabbarna som ligger bakom sidan har växt ett par storlekar sen sist. Dom nämns ju även i stora tidningar som DN och Aftonbladet.
Ryktet säger då att Ryan O´Byrne lämnar omedelbart. Detta betyder i så fall att en back är klar eller väldigt nära. Mer läsning här under då: