Känns som att HVkollen bara spekulerar som vanligt. Man vet att HV håller en plats öppen för Christensen och att Christensen vill spela i HV. Kan mycket väl stämma. Men att HVkollen sitter på någon inside information betvivlar jag starkt. Därför bör ryktet inte klassas som “seriöst”.
För att de inte ska bli mer missförstånd så länkar jag var jag läste de.
Nu skriver han visserligen… " verkar som att" men denna kille har haft rätt innan och verkar ha bra källor…
Inte alls… Men jag har aldrig sagt att jag fått nåt från HV kollen…?
Det jag skrev i mitt första inlägg var att " jag vet att HV kollen inte står högt i kurs men även Fransson skriver om det".
Kan låta som jag gått på HV kollens tweet men är alltså inte så… Kanske uttryckte mig lite konstigt iofs…
Som Groucho skrev: hvNOLLkoll och seriositet är inte kompatibelt, således var det ett skämt (Sorry Nick) och NEJ jag skall inte banna någon.
Fransson hade väl en del tveksamheter kring sig rörande AJ-gate och en del krönikor (?) men jag har inte sett honom sprida osanningar kring sig vad gäller värvningar. Hoppas han har rätt.
[size=150]Skärpning på denna tråd, en tråd som ska vara seriös - inget annat. [/size]HVkollens källor har jag/vi full på koll på och det sköter vi perfekto internt.
Samtliga lever vidare förutom döskallen - en veckas straffarbete som innefattar hårt arbete på kåken.
Är Christensen klar nu? HV71s officiella facebook lade precis upp en bild på en tröja med nummer 24 och Christensen med texten “King Erik XXXIV”. Hur tolkar vi något sådant?
På med dumstrutarna nu alla negativa gnälltroll som har suttit här inne bakom tangentborden och sågat HV-kollen och kallat dom för diverse tillmälen.
Det är bara att buga sig djupt i stoftet och be om ursäkt.
Bortsett från glåpord är kritiken mot HV-Kollen fullt rättfärdigad. Har man rätt 50% av gångerna och fel 50% av gångerna kan man verkligen inte anses som en seriös aktör. Christensen var ju klar för Frölunda och Rakhshani var ju klar för HV bl.a. Har man inte flera, oberoende av varandra, källor eller en direkt källa från klubben så går man inte ut med det.