Silly season 20/21: Spelardrömmar

Det gör det garanterat och just Milwaukee var en kandidat till Calder cup när allt sket sig så det var ett bra lag med. Jag tycker bara det är lite svårt att ha koll på vilka spelare som finns tillgängligt och inte när 3 lag drog sig ur och de nu delar lite hur som haver. Tampa och Florida delar ju på Syracuse just nu till exempel.

Hockeyns Walmart… :wink:

Hockeyns Dollarstore?

Intressant! Hade nog varit en riktigt bra breddning av backsidan. Källan får ju ändå ses som ganska bra då han hade rätt om en Tingsryd spelare även innan :slight_smile:

Han kanske bli dubbel reggad att man kan ta in han om de behövs.

uote=“Weirdo”]

Intressant! Hade nog varit en riktigt bra breddning av backsidan. Källan får ju ändå ses som ganska bra då han hade rätt om en Tingsryd spelare även innan :slight_smile:
[/quote]

[/quote]
Låter som en André-kopia när man läser texten med undantag för storleken och skottet kanske…

Våra 4 nya tillskott!!
Förläng kontrakten omedelbart!!! 3-5 år!! Så har hv en grym grund att stå på kommande säsonger!!!

Kanske går på ruset av att vår backsida numera kan slå passningar på blad (såg fler laserpassningar på spelare i mittzon idag än vad man fått ihop på de hittills spelade matcherna sammanlagt) men största drömmen för mig, just nu, är att Donovan och Murray stannar här åtminstone nästa säsong också. Herregud vad bra speciellt Murray kan bli med några fler matcher i kroppen och bättre känsla för vårt spelsystem och SHL-hockey. Otroligt öga för spelet och kyla i pressade situationer, baserat på vad han visat hittills.

Om du börjar följa SHL överlag så får man inget rus av passningar på bladet. Men kul för dig att en ny värld öppnats för dig.
Håller förövrigt med i det du skriver

Illomäki är klar för nästa.
Sen tycker jag Donovan är solklar, förläng NU

Murray ser också sjukligt lovande ut för förlängning tycker jag.

Siikonen är ju som Holmström borde varit fast till ett betydligt? lägre pris

Förläng med alla om det är möjligt

Verkligen ingen “spelardröm” men känner på mig att Hult är där och hugger

expressen.se/kvallsposten/s … -lanas-ut/

Nej tack till detta…

Håller med

Transfer deadline 15 februari?
Nån som vet? Klockan tickar… Nån som hört nått?

Luleå verkar vilja låna ut Styrman… NEJ HULT NEJ

Örebro bryter med sin “superstjärna” Hoppas INTE Hult kollar på honom…

Det behöver du inte vara det minsta orolig för… Djurgården hann före :wink:

Nej, usch dåligt skämt. Hur som, han är inte aktuell givetvis och huruvida Djurgården tänker har åtminstone jag ingen aning om :slight_smile:

hockeynews.se/articles/18511/

Wellman blicka mot Sverige. Bli de sista värvningen in?
Ersättare för stoa. (Fast han är ytter) o stoa var center. Centrar ha vi plockat in 2 andra.Så vi få väl se Wellman som Ersättare för Sandin.

Bli de nått för HV eller jaga man back i första hand?

HV har ju visat intresse enligt skribenter här, så chansen är nog stor att HV landar honom, bara hoppas på att han är fit for fight. Gissar att HV gör klart med honom denna samt nästa säsong om HV lirar i SHL.