Oskarshamn tyckte jag dom nämnde förra veckan var väldigt nära att få hans underskrift.
Sign nubben sign!!!
Jag gillar ju Konstantin Komarek, men han är väl knappast bra nog för att vara förstacenter. Han kan väl spela på kanten dock?
Stakkestad är ju en riktigt lovande spelare. Hans potential går inte att jämföra med spelare som Lindbäck och Hansson.
Personligen tror jag jättemycket på Åke. Han har i princip alla ingredienser för att bli en absolut toppspelare på europeisk nivå. Kanske ännu mer. Han har egentligen ingen svag sida. Spelar hårt och smågrisigt. Kan spela bra helhetshockey i hög fart. Lite Carl Grundström över honom.
Sakari Manninen vore kanon i förstakedjan, hoppas det ryktet stämmer, det är den klassen som behövs. Sen nick Shore som andracenter så blir det kanon. Hoppas hoppas!
Blanda det med lite uppsida i våra nya junisar + rutin…
Var kommer ryktet om Manninen ifrån? Seriöst eller bara en dröm?
Anses troligt rykte av moderatorer
Vi är inte så säkra på det ryktet. Inte längre. Finns indikation på att han är klar för NHL.
En fortsättning i Vegas eller en ny klubb? Förvånar mig inte att han inte hamnar i SHL, kändes lite för bra för att vara sant. Å andra sidan känns han lite för gammal för att kunna jobba sig upp i ligan, kändes som det var kört om han inte etablerade sig i NHL på första försöket
Svarar mig själv: fel!!!
Gamla news. Svårt med finskan
Så ryktet anses trovärdigt då?
För förtydligande, ryktet är aktuellt igen då Mao?
Vi har indikation (igen ) på att ryktet kommer från bra källa. Men, som med alla rykten, vi kan inte gå i god för att det stämmer, vi kollar bara med skribenten om hur omständigheterna är runt ryktet. Vi kan aldrig, eller sällan iallafall veta om det är ett spår som faktiskt är hett.
Men om det skribenten sagt stämmer så är källan bra. Inget att hymla om!
Låter bra, thats all gentlemen!
Vet vi om Manninen spelar fortfarande?
Undrar om Borgström är avskriven då eller fortfarande med i matchen
Hoppas bara någon klassfinne är med i bilden
Snart heter vi väl Perkele71
Läste att han är klar för VM så borde spelat klart därborta
Jag läste det med. Läste dessutom fel. Orkade inte köra google translate. Killgissade
Manninen och Borgström vore ju riktigt nice att få in i laget iallafal! Men Schweiz får väl upp ögonen på det vi vill ha och plockar dom för att jävlas