Silly season 23/24: Spelardrömmar

Vi behöver minst en Ward i laget!

2 gillningar

Matteus?

Vore coolt att se Kessel i HV även om det bara är tills han förmodligen får nytt kontrakt i NHL.

3 gillningar

Kan nästan garantera att han hade blivit skadad match två och missat resten av säsongen så fort han hade hamnat i HV.

2 gillningar

Blir säkert Schweiz för honom.

Jobbig tystnad från föreningen.
Det finns ett helt koppel spelare som vi behöver lösgöra och byta ut.

2 gillningar

Man får nog börja med att lösgöra nuvarande sportchef, för att få något att hända på den fronten.

1 gillning

Ja. Det är ju den stora förväntningen man faktiskt har.

1 gillning

Nu tog vi ju in Dichow, annars hade Halak varit häftigt kanske

Kebab vet vi, men finns det nå bra varmkorv i Jönköping? :hotdog::sweat_smile:

1 gillning

Får ta omvägen och köpa spolarvätska😅

2 gillningar

Undra hur bra livs keskinen kan bli. Vore riktigt coolt att få in en keskinen igen!

Alla Keskinens som kommer efter den store Esa blir bara bleka kopior! Fy satan vilken spelare Esa var, en annan tid, en annan hockey visst, men vi har aldrig haft en sådan gudabenådad hockeyspelare som Esa Keskinen i HV71.

5 gillningar

Oerhört tråkigt att man är för ung för att ha fått uppleva hans storhetstid.

5 gillningar

Följde Kessel i Vegas förra säsongen. Även om han inte fick spela i slutspelet så gjorde han enormt stort avtryck vad jag förstod. Både spelet på isen men framförallt vid sidan av. Vill garanterat ha honom i HV. Tänk om vi hade haft en SC med lite driv, bara att ringa William Karlsson och be honom snacka med Kessel.

1 gillning

Där hade man pratat om transferbomb och specialavsnitt i “Sanny och Svensson”… -Lätt!

1 gillning

Allt som behövs är en kampanj med varmkorv och att Kessel får ett eget hål på någon golfbana.

Jag tänker ofta på Kessler när jag tänker på Kessel. Och Kessel när jag tänker på Kessler. Kan man involvera Kessler på något sätt i kampanjen?

1 gillning

Jag tänker mest på Kassler, men det är jag oerhört osäker på om man kan involvera…

10 gillningar

Kassler Hawaii – men nu är vi farligt nära allmänna drömmar och inte spelardrömmar! :drooling_face:

1 gillning