Sm-slutspel 2023

Såg FBK - FCH nu i efterhand.

Domarna avgör ju matchen enligt mig. Tuff 5:a helt klart.

Om två ben krockar, är det alltid den spelare som står kvar som får skulden. Är det så det står i regelboken? Huh?

Kul match i övrigt!

Måtte aldrig Hv visa något intresse för Shinnimin. Fan va han överdriver och fular sig med överdriven förstärkning varje gång det är en närkamp. Smuts är vad det är. All heder till lag som Frölunda och Malmö som sannerligen inte filmar och överdriver

Kollar på Frölunda-Färjestad. Analys efter första perioden(där jag dock bara såg 9 min) är att Frölunda sover och har inte vaknat trots att det är derby och Färjestad har vaknat och bäljt i sig kaffe och en otrolig mängd koffein. Otroligt svag första av FHC

Andra perioden börjar precis tvärtom, Frölunda med en otrolig tempohöjning

Usch vad jag ogillar Fbk.

1 gillning

Tycker det verkar väldigt jämnt mellan lagen , har ni någon favorit som ni tror tar guldet ? (menar inte vem ni håller på utan vem ni tror vinner)

Jag tror att det blir en ny SM-segrare. Örebro!

2 gillningar

Vilka trötta ramsor lökars har…

Jag tror fan FBK kan ta det igen. De ser så oerhört lugna och tunga ut, samt att de har två bra målvakter.

Bubblare: SAIK

1 gillning

Jäkla impad av Luleå! Tagit detta till en 7e avgörande nu.

Hoppas de tystar hela lökers arena nu. vad den nu heter. Lida arena?

1 gillning

Luleå ute, då kanske Brännström presenteras snart! Får hoppas VLH åker ut i semin. Två rätt grisiga gäng det här. Jäkliga onödig crosschecking där i sista sekunden.

Luleå har alltså en puck i ramen med typ 5 sekunder kvar. Snacka om små marginaler…

2-1, 2-1 i play-in
4-3, 4-3, 4-3, 4-2 i kvartarna
Ja, SHL är oerhört jämnt just nu :slight_smile:

Tänk att vi efter en fullständigt katastrofal säsong slutade 3 poäng från Luleå på play-in plats.

2 gillningar

Bra start på matchen! Kul!
Nu hoppas vi Frölunda bara ökar.

Eller? Finns det månne folk här som håller på Fbk i denna kvart? :slight_smile:

Bra underhållning i Karlstad ikväll.

Det är hur kul som helst att se runt 8000 Torsk på Tallinn-Rolands vara skitarga.

Är de lite fel på mig om jag blir genuint jätte glad av fhc leder mot fbk? Är ingen som hatar lag så egentligen MEN fbk hatar jag det vet jag :wink:

1 gillning

Greco verkar rätt snabb, HV skulle behöva en sån speedkula med ett lag som just nu ser lite långsamt ut.

1 gillning

Va fan var det inte en klockren straff för Greco?