Bra att bli av med sjukdomar innan kvalet iallafall om man ska se det positivt, förhoppningsvis smittade de någon i Modolägret häromdagen så de får ett utbrott lagom till kvalet börjar.
Hur ser Kaski ut?
Bra att bli av med sjukdomar innan kvalet iallafall om man ska se det positivt, förhoppningsvis smittade de någon i Modolägret häromdagen så de får ett utbrott lagom till kvalet börjar.
Hur ser Kaski ut?
Bättre och bättre för varje dag. Idag var han även med i lite kampsituationer.
Förhoppningsvis är ju säsongen över på tisdag, men skulle det bli kval tror jag nog han är redo men vi får se nästa vecka hur det går.
PERKELE!
Ca 1,90 lång 90 pannor mörkhårig och ibland med moppe musche
Irriterande när han vart så jävla bra. Orkar inte med Hugo i mål.
Dichow Glifford Ahlnefelt. Den ordningen tycker jag målvakterna ska rangordnas. För tillfället iallafall
För tillfället verkar ordningen vara
Alnefelt
Dichow
Glifford
Tror faktiskt Dichow går före Alnefelt nu, det är känslan jag fått från mitt håll.
Man kan ju hoppas
Laget genomförde en ca 45-50 min lång träning idag. Högt tempo och intensivt. Spelarna verkade fokuserade och vid gott mod. Den relativt långa träningen tyder väl på att siktet är inställt på nästa fredag, inte i morgon.
Borgström tränade för fullt och såg fräsch ut. Kan nog spela i morgon om man nu inte tar det säkra före det osäkra och vilar honom i morgon också. Kaski körde också för fullt, om än i röd tröja.
Några saknades, LaLeggia, Day, Tikka, Träff, Ang, Luoto samt Dichow.
Dichow fortfarande febrig enligt mina uppgifter
Extremt dålig tajming att han är sjuk. Svårt å komma i form till fredag. Med Hugo i mål kan vi räkna med HA.
Ja fy fan vad Hugo varit svajig
Ingen fara med Lenc. Tränar för fullt.
Dichow
Alnefelt
Glifford
Fransson Alsing
LaLeggia Sjöholm
Engsund Seppälä
Hallquisth
Lenc Fisker Ang
Schioldan Reber Luoto
Brännström Kero Lyrenäs
Tedenby Davidsson Pettersson
WIN
Ej på is:
Kaski, AP, Borgström, Tikka, Träff.
Day på is efter ordinarie träning.
Vem är det i röd tröja?
WIN.
AP, Borgy och Day… Hoppas fan att de är med på fredag…
Borgström och AP tog det nog lugnt idag av försiktighetsskäl. Ställer mig dock frågande till att man spelar AP 20 min igår.
Day kom in på isen när övriga lämnade liksom jag. Han var på is även i måndags och då verkade han långt, långt ifrån att vara redo för match inom kort. Men, men…ibland kan det gå fort.
Sjukdom eller skada på Day?