Spaningar från träningar

Håller med, Brännström ska gå före. Han har ju endå varit rätt ok på försäsongen. Win är bara onödig utfyllnad. Brännström har till exempel gjort fler poäng än Rousek.

2 gillningar

Inte Brännström heller.

Två spelare jag gärna slipper nästa säsong. Men Brännström är skickligare än WIN. Tycker att WIN däremot kan vara en bra spelare att kasta in i vissa matcher och situationer med sin energi och sitt “go”. Men överlag bör Brännström gå före. Han är generellt ett bättre alternativ imo.

Hur är det möjligt? Det är väl precis vad han är :laughing: Han har ju på gränsen till en diagnos

8 gillningar

Då går vi in på sista träningsveckan innan allvaret.

Vi är alltså skadefria plus att Kloos ansluter till laget om precis en vecka.

Blomman, Borgman, Ang och Alsing i Stockholm på upptaktsträff.

Pilut fortsätter träna med laget…

Lehtinen
Dichow

Pilut Hansson
Fransson Rindell
Hatakka Lagerberg
Annborn Blanár

Rousek Lindström Lyrenäs
Woods Johnsen HP
Luoto Heponiemi Pasic
Brännström Reber WIN
Tedenby

49 gillningar

Extremt uppskattat som vanligt, guld värt!

3 gillningar

Ganska absurt om Pilut tränar såhär kort inpå premiär utan deal.

Funderar på om han har kontrakt med outklausul och föreningen väntar med att presentera? Kan vi hoppas att vi får en tröstmiljon eller nå’t.

1 gillning

Benägen att hålla med dig. Känns tämligen osmakligt om inget är i görningen.

Och så tränar han tillsammans med Hansson som är tämligen ordinarie… varför inte träna så som man vill spela i premiären?
Förstår inte…

Fransson Rindell känns som ett tämligen riskfyllt projekt…

Edit: Nu läste jag ingressen och såg om upptaktsträffen… my bad.

Jag tror att HV ser vinst i detta oavsett hur det slutar.

Om Pilut blir klar är det jackpot!

Om han signar i NL så har han ändå varit med och höjt kvaliteten på träning (speciellt nu när Borgman är på upptaktsträffen) och stärkt relationen ytterligare till HV inför den dagen han ska hem.

Självklart hoppas vi alla på att kommer nu men jag tror inte att det är bortkastat oavsett hur det slutar!

17 gillningar

Ang?

Läs hans inlägg igen😉

1 gillning

Aha, sorry =)

Pilut får snart bestämma sig nu om han vill ha ett förhållande med HV eller ej. Just nu känns det som han friendzone:ar oss :laughing:

7 gillningar

Jag tycker det är konstigt att han får vara med och träna såhär nära på seriestart, utan att man hör ett knyst från Björn eller Anton. Mycket märkligt beteende.

1 gillning

Ja instämmer.

Måste vara märkligt för gruppen också

Det borde vara klart för längesen, Sen ser jag honom inte som den stora frälsaren direkt heller, finns andra på önskelistan som går före hos mig

Vilka? Som också är på marknaden, och som samtidigt har stort HV-hjärta.

5 gillningar

Tack!

Om vi leker med tanken att ang och Kloos ska in här och man vill göra så få förändringar som man tränar… Eller petas HP tro?

Rousek Lindström Kloos
Woods Johnsen Ang
Luoto Heponiemi Pasic
Lyrenäs Reber HP
Tedenby/Brännan/WIN

3 gillningar

Jag tänker inte på vad som är tillgängligt på marknaden, Känner att vi står en trupp ändå utan pilot. Jag kanske tänker på spelare in framöver….och som sagt önskelista;

Kevin stenlund

Linus Karlsson

Lias

David Gustafsson

Just den här träningen fanns det väl ändå skäl, när han ersätter Borgman rakt av.